( Από την διαπλοκή μέχρι τα αίσχη των Πανεπιστημίων)
Δείτε λοιπόν σε τι υπόληψη την έχουν οι φοιτητές της.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΕΑ ΜΕ ΣΤΟΛΗ (ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ) Νο.2
Η πολυαναμενόμενη εισήγηση για την ανέλιξη της αγαπημένης όλων Άννας έφτασε στα χέρια μας. Η αρχή της ανάγνωση μας προκάλεσε ταχυπαλμίες γέλιου. Δυστυχώς όμως δεν διαθέτουμε τόσο χιούμορ ώστε να μείνουμε στο γέλιο και να μην αναρωτηθούμε-εκνευριστούμε με τα όσα τραγελαφικά εντοπίσαμε στο παραλήρημα εξύμνησης της σπουδαίας αυτής προσωπικότητας. Με τέτοια προσφορά στα γράμματα, τον πολιτισμό και τη δημοσιογραφία, δικαιωματικά της αξίζει μια θέση ανάμεσα στους 100 μεγάλους Έλληνες του ΣΚΑΙ (δίπλα στον μέγα αλέκο ή τον καραμανλη ή τον Παπαδόπουλο θα ένιωθε πιο άνετα…).
Όπως επισημάναμε στο προηγούμενο κείμενο μας το επιστημονικό πεδίο των μαθημάτων της δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο της διδακτορικής της διατριβής. Στην εισαγωγή κιόλας της εισήγησης προσδιορίζεται το γνωστικό αντικείμενο της υποψήφιας καθηγήτριας, που είναι η έντυπη και ηλεκτρονική δημοσιογραφία:
Παρακάτω οι εισηγητές της έκθεσης συμπεραίνουν ότι η Παναγιωταρέα -όλως τυχαίως(!)- διαθέτει διδακτορικό δίπλωμα στο αντικείμενο της προκηρυχθείσας θέσης.
Πως ακριβώς συνδέεται η κοινωνική, οικονομική και διοικητική συγκρότηση των Κυδωνιών με τα ”δημοσιογραφικά” μαθήματα που διδάσκει στη σχολή, εμείς με τις φτωχές μας γνώσεις δεν μπορούμε να καταλάβουμε. Αναφέρει βέβαια ότι η μεθοδολογία με την οποία συγκέντρωσε τα ιστορικά ντοκουμέντα της εποχής, είναι η συνέντευξη. Και στο σημείο αυτό αναρωτιόμαστε (με τις φτωχές μας γνώσεις πάλι): μέθοδος και αντικείμενο είναι το ίδιο πράγμα ;;; Προφανώς όχι ! Αν για παράδειγμα κάποιος για τη διδακτορική του διατριβή χρησιμοποιήσει το internet σαν μέθοδο έρευνας, θεωρείται, ότι το αντικείμενο του διδακτορικού του έχει συνάφεια με το επιστημονικό αντικείμενο μιας σχολής πληροφορικής ;;;
Συνεχίζουμε τις παρατηρήσεις μας στην εισήγηση και διαπιστώνουμε ότι στο βιογραφικό τις οι μόνες αναφορές στη λέξη «μεταπτυχιακό» αφορούν τα μεταπτυχιακά φροντιστήρια και τα μεταπτυχιακά σεμινάρια (!) Ναι (και) εδώ μπορείτε να γελάσετε…
Όλοι οι διδάσκοντες στο τμήμα μας -αν και δεν έχουν γίνει ακόμα καθηγητές- ένα ρημάδι μεταπτυχιακό το διαθέτουν. Αλλά για την υποψήφια για τη βαθμίδα του καθηγητή Άννα αρκούν τα φροντιστήρια και τα σεμινάρια !
Επίσης ερωτηματικά -σε συνδυασμό με διάφορες πληροφορίες που κυκλοφορούν- προκύπτουν και από το κομμάτι που αναλύεται η επαγγελματική της σταδιοδρομία :
Πριν το 1974 δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά. Έτσι ξαφνικά εμφανίστηκε στο δημοσιογραφικό τοπίο;;; και μάλιστα ως συντονίστρια προγράμματος της ΕΡΤ;;; Τι ακριβώς έκανε πριν το 1974 στη διάρκεια της χούντας στην Ε.Ρ.Τ. (τότε Ε.Ι.Ρ.Τ. και Υ.ΕΝ.Ε.Δ.) δε μας λέει. Τις υποψίες αυτές έρχεται να ενισχύσει και ο ρόλος του τότε άντρα της ως πλωτάρχης του ναυτικού κατά την ίδια περίοδο. Μάλιστα την Παρασκευή 11 Απριλίου το 2003, στην πρωινή εκπομπή της στο mega εξέφρασε την έκπληξη της για τα βασανιστήρια επί Σαντάμ στο Ιράκ. Γιατί όμως τόση έκπληξη, από τη στιγμή που ο σύζυγος της επί δικτατορίας ήταν στο διοικητικό προσωπικό της φρεγάτας «Έλλης», στην οποία αποδείχτηκε ότι γίνονταν βασανιστήρια σε αντιφρονούντες ;;;
Παρότι δεν είμαστε σε θέση να αποδείξουμε με αδιάσειστα στοιχεία την με οιονδήποτε τρόπο συνεισφορά της στη χούντα, το τοπίο γύρω απ’ τη δράση της την περίοδο της επταετίας επισύρει σίγουρα κάποια ερωτηματικά. Είμαστε όμως σε θέση να αναφέρουμε τα παραπάνω πραγματικά στοιχεία. Αυτό που με πάσα βεβαιότητα δηλώνουμε είναι, ότι ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ να βρίσκονται και να διδάσκουν στα πανεπιστήμια και στα σχολεία άνθρωποι, για τους οποίους υπάρχει σκοτεινό τοπίο και αμφιβολίες για την παρουσία τους επί δικτατορίας!
Συνεχίζουμε την περιήγηση μας στην εισήγηση, παραδεχόμενοι την έκπληξη που αισθανθήκαμε όταν διαπιστώσαμε μια παράλειψη. Ενώ η Άννα («ταγματάρχης Άννα» όπως ήταν το παρατσούκλι της στη σχολή μας παλιότερα) παραθέτει άπειρες βιβλιοπαρουσιάσεις, βραβεύσεις και συμπόσια ώστε να μας πείσει για …τη συμβολή της στις επιστήμες, ξεχνάει να προσθέσει και τη συμμετοχή της ως μέλος της επιτροπής διοικήσεως της εκκλησίας . Φυσικά πρόεδρος της επιτροπής ήταν ο μακαρίτης αρχιεπίσκοπος χριστοδουλας, ο πιο φανατικός ”αναγνώστης” στη χούντα. Και βέβαια να αναφέρουμε το άλλο καλόπαιδο της εκκλησίας (με πεντακάθαρο βιογραφικό από οικονομικά σκάνδαλα), τον Τέο Ρουσόπουλο, τον οποίο είχε σκοπό να φέρει στη σχολή να μας …διδάξει. Γιατί ρε Αννούλα τέτοιες σπουδαίες και δημοκρατικά ωφέλιμες διασυνδέσεις δεν τις διαφημίζεις στην έκθεση;;; κρίμα είναι χριστιανή μου…
Ως τελευταία παρατήρηση στην εισηγητική έκθεση, η οποία μας προκάλεσε ΟΡΓΗ και ΑΗΔΙΑ έρχεται ο επίλογος του εν λόγω κειμένου:
Ποιο ακαδημαϊκό ήθος, ποιο αίσθημα ευθύνης προς φοιτητές και συνaδέλφους έχει ρε υποκριτές ;! όταν διώχνει εντελώς αντικανονικά φοιτητές απ το μάθημα, όταν κάνει κορίτσια να κλαίνε με την προσβλητική κριτική της στις εργασίες τους, όταν προστατεύει την Ιορδανίδου (νεόφερτο τσιράκι της Άννας), η οποία δέρνει φοιτητές(!), όταν ξεφτιλίζει άλλα άτομα ακόμα και για την εμφάνισή τους, όταν οι περισσότεροι συνάδελφοι της την αντιπαθούν, όταν σκίζει αφίσες αριστερών παρατάξεων, όταν απαξιώνει και κατασυκοφαντεί δημοσίως με αισχρά ψέματα τον θεσμό των αμεσοδημοκρατικών συνελεύσεων των φοιτητών, όταν γενικότερα ως δημοσιογράφος δεν τηρεί και δεν σέβεται ούτε στο απειροελάχιστο την δημοσιογραφική δεοντολογία και το λειτούργημα που θα έπρεπε να επιτελεί, «γλείφοντας» την εκάστοτε εξουσία, τότε μπορούμε να της αναγνωρίσουμε ήθος;
ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΑΣ!
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΕΑ ΜΕ ΣΤΟΛΗ (ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ) Νο.2
Η πολυαναμενόμενη εισήγηση για την ανέλιξη της αγαπημένης όλων Άννας έφτασε στα χέρια μας. Η αρχή της ανάγνωση μας προκάλεσε ταχυπαλμίες γέλιου. Δυστυχώς όμως δεν διαθέτουμε τόσο χιούμορ ώστε να μείνουμε στο γέλιο και να μην αναρωτηθούμε-εκνευριστούμε με τα όσα τραγελαφικά εντοπίσαμε στο παραλήρημα εξύμνησης της σπουδαίας αυτής προσωπικότητας. Με τέτοια προσφορά στα γράμματα, τον πολιτισμό και τη δημοσιογραφία, δικαιωματικά της αξίζει μια θέση ανάμεσα στους 100 μεγάλους Έλληνες του ΣΚΑΙ (δίπλα στον μέγα αλέκο ή τον καραμανλη ή τον Παπαδόπουλο θα ένιωθε πιο άνετα…).
Όπως επισημάναμε στο προηγούμενο κείμενο μας το επιστημονικό πεδίο των μαθημάτων της δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο της διδακτορικής της διατριβής. Στην εισαγωγή κιόλας της εισήγησης προσδιορίζεται το γνωστικό αντικείμενο της υποψήφιας καθηγήτριας, που είναι η έντυπη και ηλεκτρονική δημοσιογραφία:
Παρακάτω οι εισηγητές της έκθεσης συμπεραίνουν ότι η Παναγιωταρέα -όλως τυχαίως(!)- διαθέτει διδακτορικό δίπλωμα στο αντικείμενο της προκηρυχθείσας θέσης.
Πως ακριβώς συνδέεται η κοινωνική, οικονομική και διοικητική συγκρότηση των Κυδωνιών με τα ”δημοσιογραφικά” μαθήματα που διδάσκει στη σχολή, εμείς με τις φτωχές μας γνώσεις δεν μπορούμε να καταλάβουμε. Αναφέρει βέβαια ότι η μεθοδολογία με την οποία συγκέντρωσε τα ιστορικά ντοκουμέντα της εποχής, είναι η συνέντευξη. Και στο σημείο αυτό αναρωτιόμαστε (με τις φτωχές μας γνώσεις πάλι): μέθοδος και αντικείμενο είναι το ίδιο πράγμα ;;; Προφανώς όχι ! Αν για παράδειγμα κάποιος για τη διδακτορική του διατριβή χρησιμοποιήσει το internet σαν μέθοδο έρευνας, θεωρείται, ότι το αντικείμενο του διδακτορικού του έχει συνάφεια με το επιστημονικό αντικείμενο μιας σχολής πληροφορικής ;;;
Συνεχίζουμε τις παρατηρήσεις μας στην εισήγηση και διαπιστώνουμε ότι στο βιογραφικό τις οι μόνες αναφορές στη λέξη «μεταπτυχιακό» αφορούν τα μεταπτυχιακά φροντιστήρια και τα μεταπτυχιακά σεμινάρια (!) Ναι (και) εδώ μπορείτε να γελάσετε…
Όλοι οι διδάσκοντες στο τμήμα μας -αν και δεν έχουν γίνει ακόμα καθηγητές- ένα ρημάδι μεταπτυχιακό το διαθέτουν. Αλλά για την υποψήφια για τη βαθμίδα του καθηγητή Άννα αρκούν τα φροντιστήρια και τα σεμινάρια !
Επίσης ερωτηματικά -σε συνδυασμό με διάφορες πληροφορίες που κυκλοφορούν- προκύπτουν και από το κομμάτι που αναλύεται η επαγγελματική της σταδιοδρομία :
Πριν το 1974 δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά. Έτσι ξαφνικά εμφανίστηκε στο δημοσιογραφικό τοπίο;;; και μάλιστα ως συντονίστρια προγράμματος της ΕΡΤ;;; Τι ακριβώς έκανε πριν το 1974 στη διάρκεια της χούντας στην Ε.Ρ.Τ. (τότε Ε.Ι.Ρ.Τ. και Υ.ΕΝ.Ε.Δ.) δε μας λέει. Τις υποψίες αυτές έρχεται να ενισχύσει και ο ρόλος του τότε άντρα της ως πλωτάρχης του ναυτικού κατά την ίδια περίοδο. Μάλιστα την Παρασκευή 11 Απριλίου το 2003, στην πρωινή εκπομπή της στο mega εξέφρασε την έκπληξη της για τα βασανιστήρια επί Σαντάμ στο Ιράκ. Γιατί όμως τόση έκπληξη, από τη στιγμή που ο σύζυγος της επί δικτατορίας ήταν στο διοικητικό προσωπικό της φρεγάτας «Έλλης», στην οποία αποδείχτηκε ότι γίνονταν βασανιστήρια σε αντιφρονούντες ;;;
Παρότι δεν είμαστε σε θέση να αποδείξουμε με αδιάσειστα στοιχεία την με οιονδήποτε τρόπο συνεισφορά της στη χούντα, το τοπίο γύρω απ’ τη δράση της την περίοδο της επταετίας επισύρει σίγουρα κάποια ερωτηματικά. Είμαστε όμως σε θέση να αναφέρουμε τα παραπάνω πραγματικά στοιχεία. Αυτό που με πάσα βεβαιότητα δηλώνουμε είναι, ότι ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ να βρίσκονται και να διδάσκουν στα πανεπιστήμια και στα σχολεία άνθρωποι, για τους οποίους υπάρχει σκοτεινό τοπίο και αμφιβολίες για την παρουσία τους επί δικτατορίας!
Συνεχίζουμε την περιήγηση μας στην εισήγηση, παραδεχόμενοι την έκπληξη που αισθανθήκαμε όταν διαπιστώσαμε μια παράλειψη. Ενώ η Άννα («ταγματάρχης Άννα» όπως ήταν το παρατσούκλι της στη σχολή μας παλιότερα) παραθέτει άπειρες βιβλιοπαρουσιάσεις, βραβεύσεις και συμπόσια ώστε να μας πείσει για …τη συμβολή της στις επιστήμες, ξεχνάει να προσθέσει και τη συμμετοχή της ως μέλος της επιτροπής διοικήσεως της εκκλησίας . Φυσικά πρόεδρος της επιτροπής ήταν ο μακαρίτης αρχιεπίσκοπος χριστοδουλας, ο πιο φανατικός ”αναγνώστης” στη χούντα. Και βέβαια να αναφέρουμε το άλλο καλόπαιδο της εκκλησίας (με πεντακάθαρο βιογραφικό από οικονομικά σκάνδαλα), τον Τέο Ρουσόπουλο, τον οποίο είχε σκοπό να φέρει στη σχολή να μας …διδάξει. Γιατί ρε Αννούλα τέτοιες σπουδαίες και δημοκρατικά ωφέλιμες διασυνδέσεις δεν τις διαφημίζεις στην έκθεση;;; κρίμα είναι χριστιανή μου…
Ως τελευταία παρατήρηση στην εισηγητική έκθεση, η οποία μας προκάλεσε ΟΡΓΗ και ΑΗΔΙΑ έρχεται ο επίλογος του εν λόγω κειμένου:
Ποιο ακαδημαϊκό ήθος, ποιο αίσθημα ευθύνης προς φοιτητές και συνaδέλφους έχει ρε υποκριτές ;! όταν διώχνει εντελώς αντικανονικά φοιτητές απ το μάθημα, όταν κάνει κορίτσια να κλαίνε με την προσβλητική κριτική της στις εργασίες τους, όταν προστατεύει την Ιορδανίδου (νεόφερτο τσιράκι της Άννας), η οποία δέρνει φοιτητές(!), όταν ξεφτιλίζει άλλα άτομα ακόμα και για την εμφάνισή τους, όταν οι περισσότεροι συνάδελφοι της την αντιπαθούν, όταν σκίζει αφίσες αριστερών παρατάξεων, όταν απαξιώνει και κατασυκοφαντεί δημοσίως με αισχρά ψέματα τον θεσμό των αμεσοδημοκρατικών συνελεύσεων των φοιτητών, όταν γενικότερα ως δημοσιογράφος δεν τηρεί και δεν σέβεται ούτε στο απειροελάχιστο την δημοσιογραφική δεοντολογία και το λειτούργημα που θα έπρεπε να επιτελεί, «γλείφοντας» την εκάστοτε εξουσία, τότε μπορούμε να της αναγνωρίσουμε ήθος;
ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΑΣ!
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε να γράψετε τα σχόλια σας ή τις θέσεις σας για την συγκεκριμένη δημοσίευση ή να δημοσιεύσετε και άλλο θέμα