Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

ΜΝΗΜΟΝΙΟ εσχάτης προδοσίας της Νέας Τάξης Γερμανοτσολιάδων :

Mε την παρούσα ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και ανευ όρων παραιτείται απο κάθε ασυλία που έχει ή πρκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περουσιακά του στοιχεία, απο νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινής διαταγής, και όσον αφορά τηνεκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν τον απαγορεύει αναγκαστικός νόμος.



Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Edward Bernays : "Η συνειδητή και επιδέξια χειραγώγηση των οργανωμένων συνηθειών και απόψεων των μαζών συνιστά σημαντικό στοιχείο της δημοκρατικής κοινωνίας. Αυτοί που χειρίζονται αυτόν τον αθέατο μηχανισμό της κοινωνίας αποτελούν μια αόρατη διακυβέρνηση, που είναι η πραγματική άρχουσα δύναμη της χώρας μας. Διοικούμαστε, η σκέψη μας διαμορφώνεται, οι ιδέες μας υποβάλλονται σε μεγάλο βαθμό από άτομα, για τα οποία δεν έχουμε ακούσει τίποτε. Αυτή η κατάσταση είναι η λογική συνέπεια του τρόπου με τον οποίον είναι οργανωμένη η δημοκρατική μας κοινωνία. Πολυάριθμοι άνθρωποι πρέπει να συνεργαστούν με αυτό τον τρόπο, εάν πρόκειται να ζήσουν μαζί ως μια κοινωνία που λειτουργεί ομαλά".

Αδόλφος Χίτλερ : "Η προπαγάνδα απευθύνεται στις αμόρφωτες μάζες και όχι στους διανοούμενους. Σκοπός της είναι όχι να διαφωτίσει το άτομο, αλλά να επιβάλλει το θέμα της τόσο καθαρά και τόσο έντονα στην ψυχή του λαού, ώστε να δημιουργήσει τη γενική πεποίθηση ότι ένα γεγονός είναι πραγματικό, αναγκαίο ή δίκαιο. Η πλειοψηφία της μάζας είναι θηλυκή. Γι' αυτό η προπαγάνδα απευθύνεται όχι στη λογική, αλλά στο συναίσθημά της".

George Papandreous: " με σταματούν στον δρόμο φτωχοί Πολίτες και μου λένε. Πρόεδρε δίνω και τον μισθό μου για την Πατρίδα.... Με γνωρίζετε και σας γνωρίζω. Ποτέ μου δεν θα αδικούσα τους ανθρώπους της εργασίας. Σήμερα, όμως, δικαιοσύνη στην κοινωνία σημαίνει, πάνω από όλα, σωτηρία της πατρίδας"

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ: Επειδή κινδυνεύει η Πατρίδα και οι άνθρωποι τις εργασίας απο ανέκαθεν προασπίζονται την Πατρίδα, και επειδή δεν κινδυνεύει το χρήμα που κατέχουν οι Εφοπλιστές, οι Τραπεζίτες και οι Βιομήχανοι, ας αποδώσουμε τα του Καίσαρος στον Καίσαρα και τα της Πατρίδος στους μισθωτούς.

Δευτέρα, 26 Ιουλίου 2010

Η ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ

"..... Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας απορρίπτουν, όπως λένε, στο σύνολό του το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν την τακτική αυτή, παρά τις αντιδράσεις του τουριστικού κόσμου...."

"......Οι οδηγοί αντιδρούν στην απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στο «άνοιγμα» του κλειστού επαγγέλματος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών και στη δημιουργία εταιρειών οδικού μεταφορέα......."

Αυτή την περίοδο που οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό, την εποχή αυτή που το Κράτος προσπαθεί να δημιουργήσει έσοδα, αυτήν την στιγμή στοχοποιούνται δύο επαγγελματικές κατηγορίες ενοχοποιώντας τες για .....αντί-τουριστική συμπεριφορά που στο όνομα των συντεχνιακών τους συμφερόντων θα στερήσουν έσοδα από τις επιχειρήσεις, το Κράτος και θα..... δυσφημίσουν την χώρα στο εξωτερικό.

Αν θεωρήσουμε ότι από την πλευρά των επιχειρηματιών υφίσταται παραγόμενο κεφάλαιο το οποίο έχει δικαιώματα από την συνεισφορά του στην διαμόρφωση του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος τότε και από την άλλη πλευρά έχουμε ένα αντίστοιχο κεφάλαιο, της εργασίας και των συντελεστών-παραγωγών προϊόντων που έχουν αποφασιστική συμμετοχή στην διαμόρφωση του ΑΕΠ.
Επομένως το δίκιο δεν μπορεί να στηρίζεται σε ένα πόδι ή σε μισό κεφάλι.
Η παραγωγικότητα των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, η οποία προσπερνά του διεθνείς κανονισμούς πτήσεων, δεν μπορεί να αποτελεί κεκτημένα των επιχειρηματιών για να αυξάνουν τα κέρδη τους και λόγος συκοφάντησης του αγώνα τους, αλλά και  ταυτόχρονα υποχρέωση των εργαζομένων για διασφάλιση των κερδών των επιχειρηματιών με ταυτόχρονη περικοπή των μισθών τους.

Εδώ ισχύει η παροιμία, βρήκαμε παπά να θάψουμε καμιά εικοσαριά.
Τουτέστιν, βρήκαμε το ΔΝΤ ας περάσουμε ότι κατά καιρούς απαιτήσεις είχαμε σε βάρος της χώρας και των εργαζομένων και υπέρ της αχαλίνωτης κερδοφορίας μας χωρίς να είμαστε υποχρεωμένοι να συμμετέχουμε στα έσοδα και στις δαπάνες τους κράτους.

Γι’ αυτό υπάρχουν οι εργαζόμενοι. Για να δουλεύουν πολύ, χωρίς δικαιώματα και χωρίς απαιτήσεις.

.  
Το καθεστώς αδειοδότησης των δημοσίας χρήσεως μεταφορών, δεν αποτέλεσε ούτε αποτελεί μονομερή απόφαση των ιδιοκτητών μέσων μεταφοράς δημόσιας χρήσης, αλλά της εκάστοτε Κυβέρνησης και των νομοθετημάτων της.

Νομοθετήματα που υπερχρέωσαν τον ΟΣΕ και δεν του επέτρεψαν να αναπτυχθεί παρά μόνο να δημιουργεί ελλείμματα.
Χαρακτηριστικές περιπτώσεις, η γέφυρα Ρίου - Αντίρριου και η διπλή ( που ποτέ δεν έγινε) γραμμή Αθηνών - Χαλκίδας.
Το ότι "ξέχασαν" στην μελέτη τους να συμπεριλάβουν σιδηροδρομική γραμμή Ρίο - Ιωαννίνων - Εξωτερικού, αποτέλεσε πριμοδότηση σε βάρος της ανάπτυξης της Δυτικής Ελλάδας και όφελος της κάστας των ιδιοκτητών Δημόσιας Χρήσης.
Ποιοι το έκαναν; Μα το ΠΑΣΟΚ με κυβέρνηση Σημίτη.
Αλλά το ζήτημα της απελευθέρωσης είναι όχι η αδειοδότηση των Ελλήνων ιδιοκτητών Δ.Χ. να συστήσουν ατομική ή ΕΠΕ, ή ΑΕ μεταφορική εταιρεία, αλλά να εκτοπισθούν από τις μεγάλες πολυεθνικές που θέλουν να εισβάλουν με προνομιακούς όρους στην επιχειρηματική δράση των χερσαίων μεταφορών στην χώρα μας.


Όμως η Κυβέρνηση δεν μπορεί να νομοθετεί αναδιάρθρωση της οικονομίας της χώρας  κατά τρόπο που βολεύει ανταγωνιστικές οικονομίες ακόμη και αυτής καθ' αυτής της Ε.Ε., όταν με τα νομοθετήματα αυτά εκτοπίζεται η Ελληνική επιχειρηματικότητα και την θέση της καταλαμβάνει η Γερμανική ή η Γαλλική ή οποιαδήποτε ανταγωνιστική οικονομία.
Μέσα σε αυτό τον κυκεώνα οι ανεγκέφαλοι Έλληνες επιχειρηματίες συναινούν στον αφελληνισμό της Ελληνικής οικονομίας κάτι που πολύ σύντομα θα τους οδηγήσει σε μικρούς υπαλλήλου-συνεταίρους  μεγάλων πολυεθνικών τραστ, ενώ εκείνοι θα διατηρούν τους τίτλους ευγενείας _ επιχειρηματία_ όπως οι ευγενείς του Λονδίνου, που πουλούν τους τίτλους τους για να ζήσουν.
Τα επεκτατικά διέξοδα των οικονομιών της Γερμανίας ή της Γαλλίας η οποιασδήποτε άλλης χώρας δεν μπορούν να νομοθετούνται σε βάρος των οικονομικών συμφερόντων της χώρας μας.

Ακόμη και αν φθηνύνει η μεταφορά προϊόντων εντός της Ελληνικής επικράτειας - και αυτό μπορεί μα συμβεί κατα την περίοδο εκτοπισμού των ιδιοκτητών ΔΧ- τα έσοδα των επιχειρήσεων μεταφορών, ( υφίστανται ήδη στην Ελλάδα αλλά ισχύουν μόνο ως Ελληνικές εταιρίες) δεν θα συνεισφέρουν στην αύξηση του ΑΕΠ, αλλά στην αύξηση εσόδων του Γερμανικού, Εγγλέζικου, Γαλλικού κλπ, ΑΕΠ, επειδή οι εταιρείες που θα επενδύσουν θα είναι Γερμανικές, Γαλλικές, Αγγλικές κλπ.

Τα έσοδα της Γερμανίας από την Ελλάδα ανέρχονται στα 6,5 δίς ευρώ το έτος. 6,5 δις ευρώ που θα μπορούσε να αποτελεί Ελληνικά κεφάλαια που θα επενδύονται σε τομείς και προϊόντα ανταγωνιστικά προς τα αντίστοιχα Γερμανικά.

Όμως κάθε προσπάθεια ανάπτυξης βαριάς βιομηχανίας ή παραγωγή προϊόντων νέας τεχνολογίας ( όπως μικροτσίπ) ναρκοθετήθηκε από τις κυβερνήσεις προς χάρη της παραμονής τους στην διαχείριση της εξουσίας μέσα από την διευκόλυνση της αύξησης των εισαγωγών και της ταυτόχρονης καταστροφή της Ελληνική παραγωγής και της Ελληνικής Ανάπτυξης.
Η εισαγόμενη  ανάπτυξη μέσω των έτοιμων προϊόντων ή των εργαλείων απομυζά τεράστια παραγόμενα κεφάλαια στην Ελλάδα, και η χώρα παραμένει δέσμια της υπανάπτυξης της.

Σήμερα με την φασιστική Κυβέρνηση Παπανδρέου επιχειρείται ίσως το τελευταίο κτύπημα της Ελληνικής οικονομίας και της ίδιας της χώρας.
Αυτό αποτελεί την αρχή μιας διαδικασίας αφελληνισμού της επιχειρηματικότητας και στο επίπεδο της μικρομεσαίας επιχείρησης, πέρα του αφελληνισμού των ΔΕΚΟ και του Κρατικού τραπεζικού συστήματος. Αλλά  κυρίως εκείνης που έχει άμεση σχέση με τις υποδομές, για τις οποίες τόσο η προηγούμενη κυβέρνηση στο όνομα της "Ελεύθερης αγοράς", όσο και η σημερινή στο όνομα της τρόικας, των ελλειμμάτων και του Πατριωτισμού,  έχουν συμφωνήσει και έχουν δεσμευτεί στον ενταφιασμό της χώρας και της οικονομίας με καθεστώς αποικιακού προτεκτοράτου, για τα επόμενα εκατό χρόνια.

Το ΔΝΤ θα παραμείνει στην χώρα το λιγότερο 18 χρόνια. Τόσα όσα έχει παραμείνει σε κάθε χώρα που του ζητήθηκε η.... βοήθειά του.
Όλη αυτή την περίοδο το ΔΝΤ θα εποπτεύει και θα διορθώνει την πορεία προλεταριοποίησης της χώρας και της οικονομίας καθώς θα σταθεροποιούνται οι δομές αποικιακής εξάρτησης.

Καμιά Ευρωπαϊκή Ένωση βάση της συνθήκης της Ρώμης δεν έχει το δικαίωμα να επεμβαίνει στα εσωτερικά μιας χώρας μέλους και καμιά υποχρέωση δεν γεννάτε για την Ελλάδα, για την εφαρμογή αποφάσεων της τρόικας της ΟΝΕ.

Οφείλουν οι εκλεγμένοι στο Ευρωκοινοβούλιο Ευρωβουλευτές, να αντιτάξουν τις θέσεις και αποφάσεις του Ευρωκοινοβουλίου με τις οποίες ούτε το Euro group αναγνωρίζουν, ούτε τις αποφάσεις του, ούτε την ηγεσία του, καθώς τους έχει απαγορευθεί ακόμη και να συνεδριάζουν.

Εντούτοις οι θιασώτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωμονόδρομου όπως ακριβώς αντιλαμβάνονται της αξία, την ουσία και το πνεύμα της Δημοκρατίας στην Ελλάδα, αντιστοίχως αντιλαμβάνονται την αξία, την ουσία και το πνεύμα της Ευρωπαϊκής Δημοκρατίας και του Ευρωκοινοβουλίου.

Όντως οι θιασώτες της ΟΝΕ και Ευρώ στην Ελλάδα, κατώτεροι υπάλληλοι οικονομικών τραστ, Ευρωπαϊκών ή Αμερικάνικων συμφερόντων, συμπεριφέρνονται ως αυθεντικοί ψυχογιοί και σε κάποιες των περιπτώσεων βασιλικότεροι τοι Βασιλέως.

Θα ήθελα τέλος να στηλιτεύσω την στάση των βενζινοπωλών, οι οποίοι γνωρίζοντας ότι οι προμηθεύτριες εταιρείες πετρελαιοειδών έχουν δικά τους βυτιοφόρα, εντούτοις προβαίνουν σε στημένες διαδικασίες στέρησης καυσίμων, για να μαυραγορήσουν σε βάρος των καταναλωτών, αυξάνοντας την τιμή της βενζίνης.

Είναι αισχρό να προσπαθεί ένας κλάδος να ωφεληθεί πρόσκαιρα σε βάρος άλλου κλάδου, από τον οποίο μάλιστα και εξαρτάτε σε μεγάλο βαθμό αλλά και που συνεργάζεται μαζί του.
Πιο αισχρό όμως είναι πίσω από αυτή την ιστορία να κρύβεται η ίδια η κυβέρνηση.

World Clocks

ΜΙΧΑΛΗS ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗS

ΜΙΧΑΛΗS ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗS
ΑΠΕΒΙΩΣΕ 26/5/2009

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ....

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ....

ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΚΥΡΙΕ.......

Η COSMOTE ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΑ 500 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ¨ΓΕΡΝΑΝΟΣ¨ ΠΡΟΣ 1.300.000 εκ.ΕΥΡΩ

Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΡΟΣ 180 εκ. ΕΥΡΩ

ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ...... ΣΚΑΝΔΑΛΟ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΑS

ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΑS
ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΤΗΝ....OIKONOMIA

ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ

Η Διεθνής Αμνηστία μαζεύει υπογραφές για την Κ. Κούνεβα

Το ελληνικό τμήμα της Διεθνους Αμνηστίας προώθησε την υπόθεση της Κωνσταντίνας ως international petition.Αυτό σημαίνει ότι θα γίνει συλλογή υπογραφών σε παγκόσμιο επίπεδο προκειμένου να ασκηθούν πιέσεις στις ελληνικές αρχές για απόδοση δικαιοσύνης.Είναι πολύ σημαντικό να συγκεντρωθούν τουλάχιστον 10.000 υπογραφές μέχρι την εργατική Πρωτομαγιά, ημερομηνία που θα παραδοθούν στον Υπουργό Εσωτερικών της Ελλάδας.

http://www.amnesty.org.gr/kouneva.htm
http://g700.blogspot.com/
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΑΛΑΝ ΓΚΡΙΝΣΠΑΝ ( ΠΡΟΕΔΡΟS της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑS των ΗΠΑ)

Εκανα το λάθος της ζωής μου όταν πίστευα στην απόλυτη ελευθερία της αγοράς


ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΟΠΟ;

ΑΓΩΝΑS ΧΩΡΙS ΟΡΟΥS ΚΑΙ ΧΩΡΙS ΑΝΑΣΤΟΛΕS

Τίποτα δεν πάει χαμένο
στη χαμένη σου ζωή,
τ’ όνειρό σου ανασταίνω
και το κάθε σου "γιατί".

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΑΣ

ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑS

Με αντάλλαγμα 442,5 εκατομμύρια Ευρώ η κυβέρνηση της Δεξιάς, ως κυβέρνηση του μεγάλου καφαλαίου και της νεοφιλελεύθερης καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης πούλησε τη Διοίκηση (MANAGEMENT)του ΟΤΕ στην κρατική DEUTSCHE TELECOM, πράγμα που σημαίνει το απόλυτο δικαίωμα Διαχείρησης, όχι μόνο των υλικών και άυλων περιουσιακών στοιχείων του ΟΤΕ και των δεκάδων Θυγατρικών του Εταιριών, αλλά και την υποχρέωση του ελληνικού κράτους να παρέχει τηλεπικοινωνιακή ασφάλεια στους Έλληνες και στην ελληνική οικονομία, απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη, την ευημερία, την ανεξαρτησία και την ελευθερία του Ελληνικού Λαού. Ο παρακάτω πίνακας είναι ενδεικτικός για το μέγεθος της ζημιάς που προκαλεί στην Ελλάδα το ξεπούλημα του ΟΤΕ, χωρίς να είναι , φυσικά, δυνατό να υπολογιστεί η συνολική ζημιά για τα άυλα περιουσιακά στοιχεία τόσο σε τρέχουσες αξίες, όσο και σε απωλεσθησόμενες αξίες στο βάθος του χρόνου: Με την πώληση του ΟΤΕ και των άλλων Δημόσιων Επιχειρήσεων και Οργανισμών που προηγήθηκαν , αλλά και αυτών που ακολουθούν, πράγματι, ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ.ΑΥΤΑ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ:1.- OTE,
2.- OTE ESTATE (με τα 2.500 κτίρια ιδιοκτησίας ΟΤΕ, αξίας άνω του 1,6 δις. ευρώ),
3.- COSMOTE,
4.- ΓΕΡΜΑΝΟΣ (στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια),
5.- ΟΤΕΝΕΤ (με τα εμπορικότατα προϊόντα της, conn-x, smile & web κάρτες, θυγατρικές εταιρίες κλπ),
6.- HELLAS SAT (δορυφορικές επικοινωνίες ΟΤΕ),
7.- ΟΤΕ SAT MARITEL (ναυτιλιακές επικοινωνίες ΟΤΕ),
8.- ΟΤΕ GLOBE (διεθνείς επικοινωνίες ΟΤΕ),
9.- ΟΤΕ ΑCADEMY (εκπαιδευτικό κέντρο ΟΤΕ),
10.- ROM TELECOM (Τηλεπικοινωνιακός Οργανισμός Ρουμανίας, στον οποίο ο ΟΤΕ κατέχει το 54%),
11.- COSMOROM (η COSMOTE της Ρουμανίας),
12.- GLOBUL (η COSMOTE της Βουλγαρίας),
13.- COSMOFON (η COSMOTE της FYROM),
14.- AMC (η COSMOTE της Αλβανίας),
15.- TELECOM (o OTE της Σερβίας).
16. τα OTEshops,
17. την INFOTE με τον Χρυσό Οδηγό και τις διαφημίσεις του,
18. την OTEPLUS,
19. την COSMO-ONE,
20. τον ΟΤΕ-International,
21. την ΟΤΕ-Ασφάλιση,
22. την HellasCom,
23. το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του ΟΤΕ και
24. πουλάνε ακόμα και το όνομα, τη φήμη και την πελατεία, δηλαδή το brand name "ΟΤΕ".