Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

ΜΝΗΜΟΝΙΟ εσχάτης προδοσίας της Νέας Τάξης Γερμανοτσολιάδων :

Mε την παρούσα ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και ανευ όρων παραιτείται απο κάθε ασυλία που έχει ή πρκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περουσιακά του στοιχεία, απο νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινής διαταγής, και όσον αφορά τηνεκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν τον απαγορεύει αναγκαστικός νόμος.



Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Edward Bernays : "Η συνειδητή και επιδέξια χειραγώγηση των οργανωμένων συνηθειών και απόψεων των μαζών συνιστά σημαντικό στοιχείο της δημοκρατικής κοινωνίας. Αυτοί που χειρίζονται αυτόν τον αθέατο μηχανισμό της κοινωνίας αποτελούν μια αόρατη διακυβέρνηση, που είναι η πραγματική άρχουσα δύναμη της χώρας μας. Διοικούμαστε, η σκέψη μας διαμορφώνεται, οι ιδέες μας υποβάλλονται σε μεγάλο βαθμό από άτομα, για τα οποία δεν έχουμε ακούσει τίποτε. Αυτή η κατάσταση είναι η λογική συνέπεια του τρόπου με τον οποίον είναι οργανωμένη η δημοκρατική μας κοινωνία. Πολυάριθμοι άνθρωποι πρέπει να συνεργαστούν με αυτό τον τρόπο, εάν πρόκειται να ζήσουν μαζί ως μια κοινωνία που λειτουργεί ομαλά".

Αδόλφος Χίτλερ : "Η προπαγάνδα απευθύνεται στις αμόρφωτες μάζες και όχι στους διανοούμενους. Σκοπός της είναι όχι να διαφωτίσει το άτομο, αλλά να επιβάλλει το θέμα της τόσο καθαρά και τόσο έντονα στην ψυχή του λαού, ώστε να δημιουργήσει τη γενική πεποίθηση ότι ένα γεγονός είναι πραγματικό, αναγκαίο ή δίκαιο. Η πλειοψηφία της μάζας είναι θηλυκή. Γι' αυτό η προπαγάνδα απευθύνεται όχι στη λογική, αλλά στο συναίσθημά της".

George Papandreous: " με σταματούν στον δρόμο φτωχοί Πολίτες και μου λένε. Πρόεδρε δίνω και τον μισθό μου για την Πατρίδα.... Με γνωρίζετε και σας γνωρίζω. Ποτέ μου δεν θα αδικούσα τους ανθρώπους της εργασίας. Σήμερα, όμως, δικαιοσύνη στην κοινωνία σημαίνει, πάνω από όλα, σωτηρία της πατρίδας"

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ: Επειδή κινδυνεύει η Πατρίδα και οι άνθρωποι τις εργασίας απο ανέκαθεν προασπίζονται την Πατρίδα, και επειδή δεν κινδυνεύει το χρήμα που κατέχουν οι Εφοπλιστές, οι Τραπεζίτες και οι Βιομήχανοι, ας αποδώσουμε τα του Καίσαρος στον Καίσαρα και τα της Πατρίδος στους μισθωτούς.

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2008

2ο ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ Δ. ΚΑΡΑΜΗΤΣΑ

Υπάρχουν μερικά ζήτημα και μια διεθνή πραγματικότητα, ή ας πούμε ένα διεθνές παράδειγμα, που απαντά στο ερώτημα σου.
Στον κλασικό Σοσιαλισμό, αναφέρονται οι όροι " Εργατική τάξη" και "Προλεταριάτο".
Η εξελικτική διαδικασία μεταμόρφωσης του Κεφαλαίου, αναγκαστικά οδήγησε σε ανάλογη μεταμόρφωση τις κοινωνίες, με αποτελεσματική παραμόρφωση των βασικών στοιχείων συγκρότησης τους.
Στο παράδειγμα της Αργεντινής, η κρίση και οι παρενέργειες της κρίσης επηρέαζαν μέχρι την στιγμή εκείνη που συνέβη το μοιραίο, μόνο τα μισθοσυντήρητα στρώματα και τους αγρότες. Την στιγμή, που το πρωινό εκείνο η Μικροαστική τάξη ξύπνησε πλήρως χρεοκοπημένη, γιατί το κράτος που εμπιστεύονταν τους δέσμευσε όλες τις καταθέσεις τους, αντελήφθησαν ότι στεκόμενοι όλα αυτά τα χρόνια αντιμέτωποι των εργατικών και αγροτικών στρωμάτων και υποβοηθώντας την Κυβέρνηση δημιουργώντας το ανάχομα , στηρίζοντας τις ξένες επενδύσεις και τον Αμερικάνικο ιμπεριαλισμό που τους είχε δώσει την δυνατότητα να ζουν χωρίς κανέναν φόβο, όλα αυτά λοιπόν σήμερα τους είχαν αποκαλύψει ότι το Κράτος τους, η Κυβέρνησή τους, τους είχαν χρησιμοποιήσει για να ενοχοποιούν κάθε αντίδραση και ότι αντάλλαγμα είχαν πάρει δεν ήταν τίποτε λιγότερο ή τίποτε περισσότερο από μια χούφτα στάχτη.
Αυτό όμως το διεθνές παράδειγμα δεν μπορεί να μας αποκοιμίσει ούτε και να μας εκτροχιάσει ώστε να πούμε πως ενοποιούμε το σύνολο των τάξεων σε μία τάξη ή καλλίτερα σε ένα μόρφωμα που το αποκαλούμε « Λαό» ή «μη προνομιούχους» και που το ΠΑΣΟΚ πρέπει να τους εκφράζει.
Γιατί τότες θα έχουμε κρύψει τις αντιθέσεις που υφίστανται και που εσύ ο ίδιος αναφέρεις στο…. «Κίνημα του καταπιεσμένου αστού που συμπιέζεται προς την φτώχεια και την απαξίωση».
Αλλά τι σημαίνει αντίσταση στην συμπίεση του «αστού» προς την φτώχεια και την απαξίωσης;
Σημαίνει ό,τι ακριβώς εννοεί η εύπορη συνδικαλιστική μικροαστική τάξη όταν λέει ότι αγωνίζεται για όλους του εργαζόμενους αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να εκχωρήσει τα προνόμια της και να καταστήσει αν χρειαστεί εαυτό όμοιο των εργατικών στρωμάτων για την «ευημερία» των οποίων αγωνίζονται
Αλήθεια πως το κάνουν αυτό; Απλά, με το να αγκιστρώνονται και να συναγελάζονται τις πάσης φύσεως εξουσίες , ώστε να αποφύγουν την συμπίεση προς την οικονομική και κοινωνική κατάσταση που βιώνουν οι εργαζόμενοι τους οποίους εκπροσωπούν.
Το ίδιο κάνουν και οι αστοί, που έχουν εκπέσει των «αξιωμάτων» τους και νιώθουν τον βραχνά της κατάπτωσης και του εκτοπισμού.
Και οι δύο είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν και να συμμαχήσουν όπως ακριβώς συνέβη πριν το κραχ στην Αργεντινή, προσφέροντας σημαντικές υπηρεσίες εναντίον των κοινωνιών αρκεί κάποιος να τους εγγυηθεί την συνέχεια και την ασφάλεια.
Κάνοντας μια επανεκκίνηση στην μήνη και στην δράση των εύπορων μικροαστικών στρωμάτων όπου λαμβάνουν χώρα τα συνδικάτα των εργαζομένων στην Κοινή Ωφέλεια, την περίοδο της έντονης κρίσης που αποδεκάτιζε την Βιομηχανία και την Βιοτεχνία και δημιουργούσε νέες συνθήκες αποσταθεροποίησης και οικονομικής εξάρτησης της χώρας από επενδύσεις υπηρεσιών ( τριτογενής τομέας), η ΓΣΕΕ όλο και περισσότερο μεταβαλλόταν σε όργανο των συμφερόντων των μικροαστικών στρωμάτων , όλο και περισσότερο εκτοπίζονταν οι συνδικαλιστικές ηγεσίες των βιομηχανικών εργατών από ρόλους ευθύνης , όλο και περισσότερα μέτρα που υπηρετούσαν τα συμφέροντα της εργοδοσίας ( ελαστικές μορφές απασχόλησης, Τοπικά σύμφωνα απασχόλησης, κλπ) όλο και απείχαν από την προκήρυξη απεργιών υπέρ των εργαζομένων στις « προβληματικές επιχειρήσεις» σε αντίθεση με προκηρύξεις απεργιών όταν χτυπήθηκαν οι εργαζόμενοι στις Τράπεζες ή στον ΟΤΕ.
Το ότι καταστρεφόταν η βιομηχανική βάση της χώρας και την καταστροφή είχαν αναλάβει εργολαβικά τα παλιά τζάκια και αποτυχημένοι αστοί, δεν σήμαινε τίποτα για τους προνομιούχους της Κοινής Ωφέλειας ούτε στα εύπορα στρώματα των εργαζομένων.
Σήμερα που έχουν επιδεινωθεί οι όροι και σ’ αυτούς τους χώρους και έχουν ανατραπεί τα στάνταρς της προϊούσας περιόδου, στον κίνδυνο της απαξίωσης που βιώνουν οι εργαζόμενοι τις Βιομηχανίας, της Βιοτεχνίας, του εμπορίου και των κατώτερων Υπηρεσιών ( Φύλαξης, ταχυμεταφορών, πιτσαδόρων κλπ) , τα στρώματα αυτά της μικροαστικής και αστικής τάξης προσφέρουν περισσότερα ανταλλάγματα και διατίθενται σε ρόλους χωρίς να ερυθριούν για τις υπηρεσίες που παρέχουν. Αγκιστρώνονται σε όλο και μεγαλύτερα κλιμάκια εξουσίας και είναι πρόθυμοι να διαπραγματευθούν οτιδήποτε αρκεί να μην συμπιεστούν στην θέση των «κατώτερων» άλλων.
Επομένως, όταν λέω πως θα πρέπει ένα Σοσιαλιστικό κίνημα να έχει σαφή ταξικό προσανατολισμό ώστε να δικαιολογείται και ο Σοσιαλιστικός του χαρακτήρας ή Σοσιαλιστική του προοπτική, θα πρέπει να επιλέξει αντί της πολυσυλλεκτικότητας, τις συμμαχίες του και να επιχειρήσει να τις εκφράσει αλλά πάντα προστατεύοντας τις ταξικές του αναφορές.
Τώρα αν θέλουμε να δώσουμε ένα νέο ορισμό ή να δημιουργήσουμε μια καινούργια τάξη πραγμάτων που να εντάσσονται σ’ αυτήν όλες οι δυνάμεις της εργασίας και της παραγωγής, δεν μπορούμε να το κάνουμε αφηρημένα ή να το εντάξουμε σε μια γενικότατα, αλλά αφού διαπιστώσουμε τις νέες μορφές, το νέο προλεταριάτο, τις νέες εργασιακές – κοινωνικές σχέσεις όπως έχουν σήμερα αποκρυσταλλωθεί, να βάλουμε τις διαχωριστικές γραμμές εκεί που χρειάζεται , έχοντας υπόψη ότι η φτώχεια και η ανεργία είναι οι ποιο κακοί σύμβουλοι στην ανάπτυξη κινημάτων.

Εγώ θα έβλεπα μια διατύπωση, όπως: «Το ΠΑΣΟΚ είναι το κίνημα του εργαζόμενου Λαού, που δυστυχεί. που αγωνίζεται, που επιθυμεί, που παράγει, που ονειρεύεται ένα μέλλον χωρίς διακρίσεις, χωρίς φτώχεια, χωρίς ρατσισμό και ενάντια σε κάθε τι ή σε όποιους επιβουλεύονται τον ανθρώπινο χαρακτήρα των κοινωνιών, των πολιτισμών και της οικονομίας».
«Το ΠΑΣΟΚ είναι το κίνημα των κινημάτων, της νεολαίας και του εργαζόμενου Λαού που προασπίζεται και διεκδικεί την ισονομία, την ισοπολιτεία, την βεβαιότητα της εργασίας και της απασχόλησης, την ευημερία των κοινωνιών, την ειρήνη και την συνύπαρξη, τον σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα και τις αξίες του Ουμανισμού που οδηγούν στον εξανθρωπισμό της οικονομίας και των εργασιακών-παραγωγικών σχέσεων».

Τα παραπάνω είναι συστατικά στοιχεία ενός πραγματικού Σοσιαλιστικού κινήματος , το οποίο είναι από την μια διεθνιστικό και ταυτόχρονα πολέμιο της Παγκοσμιοποίησης από τη άλλη.
Το ερώτημα είναι, αν το σημερινό ΠΑΣΟΚ και η σημερινή του ηγεσία είναι πρόθυμοι να ακολουθήσουν μια πορεία διεθνισμού και Σοσιαλισμού ή μια πορεία μια δίκαιης διαχείρισης της Παγκοσμιοποίησης με ανθρώπινο πρόσωπο;
Το ανθρώπινο πρόσωπο της Παγκοσμιοποίησης είναι μια μπουρδολογία, που κάνει όμως αίσθηση στους ημιμαθείς, στους καιροσκόπους, στους αετονύχικες, στους οπαδούς και προσωπολάτρες και δημιουργεί ένα ομιχλώδη τοπίο που παραλλάσει, διαστρεβλώνει, αποσχηματοποιεί το εφιαλτικό πρόσωπο του νέου Ιμπεριαλισμού.
Αυτές είναι κάποιες σκέψεις μου και δεν ξέρω πόσο βοήθησα, αλλά νομίζω πως ο διάλογος πάντα βοηθά
Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου
Βαγγέλης Κωνσταντίνου.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ

Αγαπητέ Βαγγέλη

Αναγνωρίζω στο πρόσωπό σου ένα καθαρό σοσιαλιστή προσανατολισμένο σε ένα σοσιαλισμό ουσιαστικό και πραγματικό, ανθρώπινο και δημοκρατικό. Διάβασα το σχόλιό σου για το κείμενο που κατέβασα, ευχαριστώ και θα ήθελα την συμμετοχή σου (σύντομα) στην τελική διαμόρφωσή του, ώστε να τεθεί ευρύτερα. Δήλωσα και στο ίδιο θέμα ότι το κείμενο δεν με εκφράζει απόλυτα, είναι ένα κείμενο πολιτικής σκοπιμότητας για να χρησιμεύσει στο όποιο "ουσιαστικό" ΠΑΣΟΚ, να προσδιορίσει ένα οραματικό λόγο σε πλαίσια πραγματιστικά με βάση τα δεδομένα του σήμερα. Η έτερη φιλοδοξία του κειμένου είναι να προκαλέσει ιδεολογική (κατ' αρχήν) κινητικότητα στην κοινωνία.Πιστεύω ότι το 1ο βήμα για να προχωρήσουν τα κοινωνικά πράγματα είναι η δημοκρατία (η πραγματική, η αποκαλούμενη "άμεση" - λές και υπάρχει και άλλη πραγματική δημοκρατία). Είναι το πιό απλό και εύκολο βήμα. Εκεί η μαζικότητα θα ανατρέψει τις ολιγαρχίες, αργά ή γρήγορα. Αντίστοιχα η επιλογή μιας πολιτικής ευρύτερης μαζικότητας θαρρώ πως είναι αναγκαία. Δεν θα μιλήσω μόνο για ανθρώπους από κλασσικά αστικά επαγγέλματα όπως εγώ, αλλά και για ανθρώπους του καθημερινού μόχθου, αυτοί πρέπει να είναι μαζί μας.Πέραν τούτου, θα ήθελα να συζητήσουμε το εξής: Μπορεί ένας πραγματικός σοσιαλισμός να είναι σοσιαλισμός μιας τάξης π.χ. της εργατικής. Μήπως ο σοσιαλισμός ανήκει στην κοινωνική ολότητα; και πέραν τούτου, η αποδοχή της εργατικής τάξης, η σχηματοποίησή της σε δεδομένα όρια και στόχους, μήπως ουσιαστικά αποδέχεται τον καπιταλισμό ως δεδομένο οργάνωσης της οικονομίας - κοινωνίας. Εννοώ ότι εργάτης δεν υπάρχει χωρίς κεφαλαιούχο, κάτοχο των μέσων παραγωγής.Θa πρέπει πιστεύω προσεκτικά να σταθούμε στις έννοιες, για να προσδιορίσουμε τους στόχους, για μένα ο στόχος είναι το σύνολο, ο συνολικός μετασχηματισμός της κοινωνίας.Αναμένω λοιπόν με αγωνία και χαρά τις θέσεις σου.

Δημ. Καραμήτσας
1 Φεβρουάριος 2008 2:33 πμ

ΜΙΧΑΛΗS ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗS

ΜΙΧΑΛΗS ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗS
ΑΠΕΒΙΩΣΕ 26/5/2009

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ....

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ....

ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΚΥΡΙΕ.......

Η COSMOTE ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΑ 500 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ¨ΓΕΡΝΑΝΟΣ¨ ΠΡΟΣ 1.300.000 εκ.ΕΥΡΩ

Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΡΟΣ 180 εκ. ΕΥΡΩ

ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ...... ΣΚΑΝΔΑΛΟ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΑS

ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΑS
ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΤΗΝ....OIKONOMIA

ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ

Η Διεθνής Αμνηστία μαζεύει υπογραφές για την Κ. Κούνεβα

Το ελληνικό τμήμα της Διεθνους Αμνηστίας προώθησε την υπόθεση της Κωνσταντίνας ως international petition.Αυτό σημαίνει ότι θα γίνει συλλογή υπογραφών σε παγκόσμιο επίπεδο προκειμένου να ασκηθούν πιέσεις στις ελληνικές αρχές για απόδοση δικαιοσύνης.Είναι πολύ σημαντικό να συγκεντρωθούν τουλάχιστον 10.000 υπογραφές μέχρι την εργατική Πρωτομαγιά, ημερομηνία που θα παραδοθούν στον Υπουργό Εσωτερικών της Ελλάδας.

http://www.amnesty.org.gr/kouneva.htm
http://g700.blogspot.com/

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΑΛΑΝ ΓΚΡΙΝΣΠΑΝ ( ΠΡΟΕΔΡΟS της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑS των ΗΠΑ)

Εκανα το λάθος της ζωής μου όταν πίστευα στην απόλυτη ελευθερία της αγοράς


ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΟΠΟ;

ΑΓΩΝΑS ΧΩΡΙS ΟΡΟΥS ΚΑΙ ΧΩΡΙS ΑΝΑΣΤΟΛΕS

Τίποτα δεν πάει χαμένο
στη χαμένη σου ζωή,
τ’ όνειρό σου ανασταίνω
και το κάθε σου "γιατί".

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΑΣ

ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑS

Με αντάλλαγμα 442,5 εκατομμύρια Ευρώ η κυβέρνηση της Δεξιάς, ως κυβέρνηση του μεγάλου καφαλαίου και της νεοφιλελεύθερης καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης πούλησε τη Διοίκηση (MANAGEMENT)του ΟΤΕ στην κρατική DEUTSCHE TELECOM, πράγμα που σημαίνει το απόλυτο δικαίωμα Διαχείρησης, όχι μόνο των υλικών και άυλων περιουσιακών στοιχείων του ΟΤΕ και των δεκάδων Θυγατρικών του Εταιριών, αλλά και την υποχρέωση του ελληνικού κράτους να παρέχει τηλεπικοινωνιακή ασφάλεια στους Έλληνες και στην ελληνική οικονομία, απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη, την ευημερία, την ανεξαρτησία και την ελευθερία του Ελληνικού Λαού. Ο παρακάτω πίνακας είναι ενδεικτικός για το μέγεθος της ζημιάς που προκαλεί στην Ελλάδα το ξεπούλημα του ΟΤΕ, χωρίς να είναι , φυσικά, δυνατό να υπολογιστεί η συνολική ζημιά για τα άυλα περιουσιακά στοιχεία τόσο σε τρέχουσες αξίες, όσο και σε απωλεσθησόμενες αξίες στο βάθος του χρόνου: Με την πώληση του ΟΤΕ και των άλλων Δημόσιων Επιχειρήσεων και Οργανισμών που προηγήθηκαν , αλλά και αυτών που ακολουθούν, πράγματι, ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ.ΑΥΤΑ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ:1.- OTE,
2.- OTE ESTATE (με τα 2.500 κτίρια ιδιοκτησίας ΟΤΕ, αξίας άνω του 1,6 δις. ευρώ),
3.- COSMOTE,
4.- ΓΕΡΜΑΝΟΣ (στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια),
5.- ΟΤΕΝΕΤ (με τα εμπορικότατα προϊόντα της, conn-x, smile & web κάρτες, θυγατρικές εταιρίες κλπ),
6.- HELLAS SAT (δορυφορικές επικοινωνίες ΟΤΕ),
7.- ΟΤΕ SAT MARITEL (ναυτιλιακές επικοινωνίες ΟΤΕ),
8.- ΟΤΕ GLOBE (διεθνείς επικοινωνίες ΟΤΕ),
9.- ΟΤΕ ΑCADEMY (εκπαιδευτικό κέντρο ΟΤΕ),
10.- ROM TELECOM (Τηλεπικοινωνιακός Οργανισμός Ρουμανίας, στον οποίο ο ΟΤΕ κατέχει το 54%),
11.- COSMOROM (η COSMOTE της Ρουμανίας),
12.- GLOBUL (η COSMOTE της Βουλγαρίας),
13.- COSMOFON (η COSMOTE της FYROM),
14.- AMC (η COSMOTE της Αλβανίας),
15.- TELECOM (o OTE της Σερβίας).
16. τα OTEshops,
17. την INFOTE με τον Χρυσό Οδηγό και τις διαφημίσεις του,
18. την OTEPLUS,
19. την COSMO-ONE,
20. τον ΟΤΕ-International,
21. την ΟΤΕ-Ασφάλιση,
22. την HellasCom,
23. το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του ΟΤΕ και
24. πουλάνε ακόμα και το όνομα, τη φήμη και την πελατεία, δηλαδή το brand name "ΟΤΕ".
Powered By Blogger