Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

ΜΝΗΜΟΝΙΟ εσχάτης προδοσίας της Νέας Τάξης Γερμανοτσολιάδων :

Mε την παρούσα ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και ανευ όρων παραιτείται απο κάθε ασυλία που έχει ή πρκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περουσιακά του στοιχεία, απο νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινής διαταγής, και όσον αφορά τηνεκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν τον απαγορεύει αναγκαστικός νόμος.



Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Edward Bernays : "Η συνειδητή και επιδέξια χειραγώγηση των οργανωμένων συνηθειών και απόψεων των μαζών συνιστά σημαντικό στοιχείο της δημοκρατικής κοινωνίας. Αυτοί που χειρίζονται αυτόν τον αθέατο μηχανισμό της κοινωνίας αποτελούν μια αόρατη διακυβέρνηση, που είναι η πραγματική άρχουσα δύναμη της χώρας μας. Διοικούμαστε, η σκέψη μας διαμορφώνεται, οι ιδέες μας υποβάλλονται σε μεγάλο βαθμό από άτομα, για τα οποία δεν έχουμε ακούσει τίποτε. Αυτή η κατάσταση είναι η λογική συνέπεια του τρόπου με τον οποίον είναι οργανωμένη η δημοκρατική μας κοινωνία. Πολυάριθμοι άνθρωποι πρέπει να συνεργαστούν με αυτό τον τρόπο, εάν πρόκειται να ζήσουν μαζί ως μια κοινωνία που λειτουργεί ομαλά".

Αδόλφος Χίτλερ : "Η προπαγάνδα απευθύνεται στις αμόρφωτες μάζες και όχι στους διανοούμενους. Σκοπός της είναι όχι να διαφωτίσει το άτομο, αλλά να επιβάλλει το θέμα της τόσο καθαρά και τόσο έντονα στην ψυχή του λαού, ώστε να δημιουργήσει τη γενική πεποίθηση ότι ένα γεγονός είναι πραγματικό, αναγκαίο ή δίκαιο. Η πλειοψηφία της μάζας είναι θηλυκή. Γι' αυτό η προπαγάνδα απευθύνεται όχι στη λογική, αλλά στο συναίσθημά της".

George Papandreous: " με σταματούν στον δρόμο φτωχοί Πολίτες και μου λένε. Πρόεδρε δίνω και τον μισθό μου για την Πατρίδα.... Με γνωρίζετε και σας γνωρίζω. Ποτέ μου δεν θα αδικούσα τους ανθρώπους της εργασίας. Σήμερα, όμως, δικαιοσύνη στην κοινωνία σημαίνει, πάνω από όλα, σωτηρία της πατρίδας"

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ: Επειδή κινδυνεύει η Πατρίδα και οι άνθρωποι τις εργασίας απο ανέκαθεν προασπίζονται την Πατρίδα, και επειδή δεν κινδυνεύει το χρήμα που κατέχουν οι Εφοπλιστές, οι Τραπεζίτες και οι Βιομήχανοι, ας αποδώσουμε τα του Καίσαρος στον Καίσαρα και τα της Πατρίδος στους μισθωτούς.

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2008


Κάντε κλικ επάνω στην εικονα.

ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ

Δημήτρη φίλε μου,
Προσβλέπεις στον αταξικό σοσιαλισμό που πραγματώνεται μέσα από μία δημοκρατική ιστορική διαλεκτική.
Ως θεώρημα και όχι ως αξίωμα, μπορεί διαλεκτικά προς μια συμβαίνουσα πραγματικότητα να αποτελέσει ένα υπόβαθρο διαλογισμού και μέσα από μια διαδικασία επιστημονικών προσεγγίσεων και ανταλλαγής θέσεων και απόψεων μια ουτοπική θεώρηση, όπως ο «αταξικός σοσιαλισμός» , να πάψει να είναι ουτοπία.
Η διαφορά μας είναι ότι εγώ ξεκινώ από την βάση, ότι τα υπάρχοντα ιστορικά στοιχεία και η μαρξιστική φιλοσοφία βάση της οποίας διαμορφωθήκαν, με την σειρά τους διαμόρφωσαν ένα συγκεκριμένο προτσές που βοήθησε ή βοηθήθηκε στην εξέλιξη της βιομηχανικής επανάστασης και στην συγκρότηση των κοινωνιών και των κινημάτων αλλά μετά την καταναλωτική επανάσταση που ξεκινά το 1990 τα ίδια τα στοιχεία αναζητούν πατρίδα.
Είναι και σε μένα γαργαλιστική πρόκληση να διατυπώσω ένα θεώρημα για μια αταξική κοινωνία στα πλαίσια μια αντίστοιχης Σοσιαλιστικής, αλλά το οικονομικό εποικοδόμημα πρέπει να βασίζεται σε ένα αντίστοιχο Σοσιαλιστικό.
Γιατί στην τελική ανάλυση το οικονομικό σύστημα που στην ανάπτυξή του γεννά εκμετάλλευση, ανταγωνισμούς και ανεργία, διαφέρει από ένα Σοσιαλιστικό που στην ανάπτυξή του γεννά δυναμικές ισόρροπης ανάπτυξης χωρίς τις διακρίσεις, το κέρδος, τις τάξεις και την εκμετάλλευση ως μέσον πλουτισμού και ισχύος. Όμως τίποτα δεν αποκλείει το Σοσιαλιστικό οικονομικό σύστημα επίσης να γεννά ανισότητες, εκμετάλλευση φτώχεια και ανεργία.
Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη τις ιστορικές συνθήκες εξέλιξης των οικονομικών συστημάτων και της αντίστοιχης διαλεκτικής διαμόρφωσης των κοινωνικών στρωμάτων ή τάξεων ως εργαλεία μιας ολοένα και με μεγαλύτερη ταχύτητα, μετάλλαξη του καπιταλιστικού συστήματος, τα νέα γνωρίσματα του Ιμπεριαλισμού αλλά και την προσπάθεια προσεταιρισμού ανάλογων πεπαλαιωμένων φιλοσοφικών –οικονομικών ρευμάτων από την μεγαλύτερη μερίδα των αυτοαποκαλούμενων Σοσιαλιστών της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, που οραματίζονται μια παγκόσμια κυβέρνηση και μια παγκόσμια διαχειριστική εξουσία, με τρομοκρατεί η ιδέα να προτείνω μια σχεδία αταξικού σοσιαλισμού. Φοβάμαι τα κύματα
Όμως παρόλα αυτά δεν θάβω και την επαναστατικότητα μου, ούτε είμαι πρόθυμος να χάσω ή να διαπραγματευτώ την σοσιαλιστική μου παιδεία ή συνείδηση.

Λοιπόν, είμαι μαζί σου αλλά πολλά από όσα δεν έχουμε λύσει σήμερα θα υψωθούν
ως τείχη ή ως κύματα.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΡΑΜΙΤΣΑ ΣΤΟ 3ο ΓΡΑΜΜΑ

Ευχαριστώ Βαγγέλη.
Πρώτα απ' όλα δεν μπορώ παρά να σου πω ότι ιστορικά έχεις δίκιο. Ομως ο ταξικός σοσιαλισμός, ο παραδοσιακός, δεν είναι στις πολιτικές αναζητήσεις μου. Προσβλέπω στον αταξικό σοσιαλισμό που πραγματώνεται μέσα από μία δημοκρατική ιστορική διαλεκτική.Αλλά ας έλθουμε στο σήμερα ... .Δεν θα υπενθυμίσω την πολιτική σκοπιμότητα του κειμένου, νομίζω ότι είναι εμφανές που απευθύνεται.Ομως ο ίδιος ο σοσιαλισμός δεν θα έπρεπε να υπακούει στον διαλεκτισμό; δεν θα έπρεπε να κινείται ιστορικά;Ο γνωστός "ορθόδοξος" σοσιαλισμός γεννήθηκε σε συγκεκριμένες κοινωνικές συνθήκες και σε αυτές τις δομές εκφράστηκε προσπαθώντας να συλλάβει το ιστορικό γίγνεσθαι με την σύλληψη "φυσικών" νόμων. Κάπου ανέλυσα ότι μπορούμε στην πραγματικότητα να μιλάμε μόνο για κατά κανόνα συμβαίνοντα ... . Ομως ο σοσιαλισμός των προηγ. αιώνων υποκατέστησε απλώς την κυριότητα στά μέσα παραγωγής εκφράζοντας στην ουσία τις αυτές παραγωγικές επιδιώξεις με μεγαλύτερο θεωρητικά αριθμό αποδεκτών. Μετά το 1990 έχουμε μπει για τα καλά στην μεταβιομηχανική εποχή και πρέπει να προλάβουμε το τραίνο της φεουδαλοποίησης για το οποίο εργάζονται οι οπαδοί του νεο-φιλελευθερισμού.Στις σημερινές κοινωνικές συνθήκες και δομές (ταξικές ή στρωματικές) αποδεκτός είναι για μένα ο χαρακτηρισμός :εκμεταλλευτές - εκμεταλλευόμενοι. Πως το έννοώ; Στην ισορροπία της υπεραξίας υπάρχουν πάντοτε κερδισμένοι και χαμένοι, άλλοι πολύ και άλλοι λιγότερο. Σε αυτή την ισορροπία καταρχήν αναφέρομαι και θέλω να πω ότι δεν θεωρώ αντίπαλο π.χ. τον ψιλικατζή της γειτονιάς που συμπιέζεται και παράγει υπεραξία υπέρ του μεγαλεμπόρου ή του βιομηχάνου. Αυτόν που τον τοποθετείς ; σε ποιά μεριά του ζυγού, μαζί μας ή ταξικά ως αστό. Σε αυτή την ισορροπία στοχεύω.Επειδή μάλιστα δεν πιστεύω ότι μια δικτατορία του προλεταριάτου είναι ικανή να σταματήσει την κίνηση των κοινωνιών θέτω την ισορροπία των αριθμών, δηλαδή την δημοκρατία ως κοινωνικό πρόταγμα.Ως προς το αξιακό σύστημα θαρρώ ότι θέτω ένα ουσιαστικό αξιακό δεδομένο των ανθρώπινων κοινωνιών, τον ίδιο τον άνθρωπο. Σε αυτό ή συμφωνεί κανείς ή διαφωνεί, είναι το μοναδικό αξιακό δεδομένο που μπορώ να θέσω, με τον διευκρινιστικό όρο της συλλογικότητας και όχι της ατομικότητας.Εάν π.χ. δείς μια πρόταση για τα φάρμακα σε όλο τον πλανήτη (είναι στο blog μου) θα δεις ότι απενεργοποιώ την "αξία" :εμπορεύσιμο είδος, όταν βλάπτει την αξία : άνθρωπος ή δεν τον καλύπτει."Πάντων μέτρον άνθρωπος", για να επανέλθω σε θέματα λυμένα από αιώνες, αλλά ξεχασμένα ... .Εάν θέλεις Βαγγέλη ας μην το αποκαλέσουμε σοσιαλισμό, ας του δώσουμε άλλη ονομασία, όμως νομίζω ότι εννοιολογικά συνδέεται άμεσα με τις ξεχασμένες βασικές αρχές του σοσιαλισμού, έστω και χωρίς ειδική ταξική απεύθυνση.

3ο ΓΡΑΜΜΑ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ

[Ο καπιταλισμός λειτουργεί με βάση την κατασκευή πυραμίδων. Προβάλει το χείριστο για να διαχωρίσει και ψευδεπίγραφα να ικανοποιήσει. Προβάλλει ιδεολογήματα του στυλ " κοινωνική άνοδος" εννοώντας την άνοδο κατά βαθμίδα στην πυραμίδα, αλλά και την ασυνέπεια του τυχαίου, της κοινωνίας με τα "λαχεία" της.]
Ξεκινώ από εδώ. Από αυτό το σημείο και την αναφορά στο....."Προβάλλει ιδεολογήματα του στυλ <<κοινωνική άνοδος>>".Υπάρχουν δύο εννοιολογικές αντιθέσεις του ίδιου όρου, που άλλη παραδοχή υφίσταται στον Καπιταλισμό και άλλη παραδοχή υφίσταται στον Σοσιαλισμό.Η " Κοινωνική Άνοδος" ως αξίωμα, αν και από τους σύγχρονους θεωρητικούς του Καπιταλισμού αμφισβητείται, είναι το επιστέγασμα ενός συνόλου δεξιοτήτων, γνώσεων, ρίσκου, ευρηματικότητας και πολιτισμού χωρίς συνείδηση.Μέσο επίτευξης αυτού του αξιώματος που σου παρέχει την αναγνωσιμότητα και σε καθιστά "επιφανή" του "Δήμου", είναι η Εργασία και το είδος της Εργασίας.Η εργασία και κυρίως το είδος της εργασίας αλλά και οι σχέσεις με το κεφάλαιο και την παραγωγή, αποτελούν εξ' ορισμού αιτιολογία απονομής ταξικής βάσης και σε εγκαθιστούν, κατηγοριοποιώντας σε, σε Α΄, Β΄ ή Γ΄ επίπεδο κοινωνικής αποδοχής.Η "Κοινωνική Άνοδος" , δηλαδή η δραπέτευση σου από το Α΄ επίπεδο κοινωνικής βάσης σου σε ένα "ανώτερο" επίπεδο δεν αποτελεί και αποδοχή στο νέο επίπεδο, της "Πυραμίδας" όπως την αναφέρεις, αλλά θα αποτελεί αποδοχή αν δεν αντιστέκεσαι, δεν αντιτίθεσαι στα μέσα που ο ίδιος ο καπιταλισμός χρησιμοποιεί και προβάλει την ηγεμονία του.Νομίζω ότι εδώ λέμε το ίδιο.
Αν όμως υποθέσουμε ότι μας παρέχεται η ανάγκη ή εξαναγκαζόμαστε σε μια περίοδο φιλοσοφικής ρευστότητας και ανατροπών .η ακόμα και διαστρεβλώσεων ώστε να χωρέσουν όλοι και οι ποιο ισχυρές ομάδες συμφερόντων ας επικρατήσουν έναντι των άλλων {αυτό δηλαδή που συμβαίνει στα Αστικά κόμματα, ΠΑΣΟΚ, Ν.Δ.} τότε θα πρέπει εξ’ αρχής να κάνουμε την επισήμανση ότι ο στρατηγικός μας στόχος τον αντιλαμβανόμαστε ως καθημερινό αγώνα ανατροπών των δομών που στηρίζεται η καθεστηκυία τάξη πραγμάτων [ και εδώ απαντώ στην πρώτη απάντηση σου].
Επομένως χωρίς τη διάθεση να αντιπαρατεθώ σε ένα αξιακό σύστημα όπως το έχεις επεξεργαστεί, προκύπτει μια διαφωνία περισσότερο ως φιλοσοφικό ζήτημα και ζήτημα επιστροφής στις «ρίζες» μας, που χωρίς να καταγγέλλεις τον δογματισμό δημιουργείς ένα καινούργιο.Στα πρώτα χρόνια στην Ελλάδα, με την εμφάνιση των εκ του εξωτερικού προερχομένων λόγιων και επιστημόνων (Σοσιαλιστές – Ουτοπιστές), θεωρούσαν ότι τις Σοσιαλιστικές ιδέες τις χειρίζονταν μόνο οι ελίτ των διανοουμένων και ότι ο Σοσιαλισμός δεν είχε καμιά θέση στην εργατική τάξη, γιατί η εργατική τάξη αποτελούσε μέρος του προβλήματος και άρα οι ελίτ των διανοουμένων και αστών που είχαν ενστερνιστεί την φιλοσοφία του Ουτοπικού Σοσιαλισμού μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα.Όταν αργότερα και με την έμπνευση του αποτελέσματος της Οχτωβριανής επανάστασης τα Πρώτα συνδικάτα μιλούσαν για τον Σοσιαλισμό, τον αντιλαμβάνονταν ως τον Νέο Χριστιανισμό.Στα περισσότερα συνδικάτα, στους των γραφείων τους, αντί την φωτογραφία του Μάρξ είχα αναρτημένη την εικόνα του Χριστού.
Αλλά τόσο ο Μαρξ, όσο και ο Ένγκελς αλλά και αργότερα η Λούξεμπουργκ ή πολύ αργότερα ο Γκράμσι, πουθενά κα ποτέ δεν ανέφεραν ότι ο Σοσιαλισμός είναι ένα πολιτικό κοινωνικό σύστημα της ολότητας και ότι η εργατική τάξη είναι μια συνιστώσα αυτής της ολότητας. Ακριβώς το αντίθετο είπαν.
Δεν μπορούμε λοιπόν στα πλαίσια της σύστασης ενός πολιτικού υποκειμένου που δημιουργείται ώστε να κατακτήσει ένα στρατηγικής σημασίας στόχο, «την Σοσιαλιστικοποίηση των Κοινωνιών και της Οικονομίας», να αναθεωρήσουμε την Σοσιαλιστική φιλοσοφία, δίνοντας της άλλα χαρακτηριστικά ώστε να χωρέσουν όλοι.
Βέβαια στα πλαίσια συγκρότησης ενός Κόμματος που επιθυμεί να εισάγει τον Σοσιαλισμό ως συστατικό του στοιχείο δεν είναι απαγορευτικό μέσα στον κορμό του να στρατεύονται διαστρωματώσεις μιας Εθνικής κοινωνίας, γιατί χρειάζονται όλοι στην επίτευξη του στόχου.Αλλά από αυτό το σημείο μέχρις του « ΠΑΣΟΚ των Αστών» που έχασαν την αναγνωσιμότητα τους (σύμφωνα με το αξιακό δίκαιο του καπιταλιστικού συστήματος) και που συμπιέζονται προς τα κάτω, εκεί όπου βρίσκεται η πλειοψηφία της Αγροτικής και Εργατικής τάξης , είναι κομμάτι δύσκολο.
Το σημερινό ΠΑΣΟΚ Δημήτρη είναι το δημιούργημα αυτών των τεχνοκρατών, των Διευθυντικών στελεχών και των πτωχευμένων Αστών ή των Αστών που συμπιέζονταν από άλλα μεγαλύτερα μεγέθη ( Οικονομικά – Πολιτικά)
Θα ήθελα όμως ένα παράδειγμα Αστών που συμπιέζεται και που το ΠΑΣΟΚ θα πρέπει να εντάξει την φυσιογνωμία του στην φιλοσοφία αυτής της διαστρωμάτωσης των Αστών, ώστε να μην χάσει τον «κοινωνικό του ρόλο».
Όπως θα ήθελα την γνώμη σου για την σύνθεση μιας Κεντρικής Επιτροπής και ενός Πολιτικού Γραφείου που να δικαιολογεί τον χαρακτήρα του ως Κόμμα Σοσιαλιστικό.Άλλες ορολογίες , όπως Εθνικό Συμβούλιο κλπ, δεν με βρίσκουν σύμφωνο και προδήλως είναι όροι αποδοχής της αστικοποίησης και του φιλελευθερισμού στα πλαίσια του καπιταλιστικού συστήματος.
Τέλος, αν φτάσουμε σε μια Σοσιαλιστική Κοινωνία με Σοσιαλιστική Οικονομία, τότες συμφωνώ, δεν υπάρχουν αποκλεισμοί. Σήμερα όμως διανύουμε τον Καπιταλισμό και λειτουργούμε με ότι κατασκεύασε. Είναι αυτό που θέλουμε να ανατρέψουμε. Δεν το έχουμε ανατρέψει ήδη.

συντροφικά

Βαγγέλης Κωνσταντίνου

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ 2ο ΓΡΑΜΜΑ

DimKaramitsas
Εγώ σε ευχαριστώ Βαγγέλη για τον χρόνο σου και τους χρήσιμους προβληματισμούς σου.(Ο Βαγγέλης είναι καθαρός και ευσυνείδητος σοσιαλιστής πιστός στις αρχές του).Οσα θέτεις τα συμμερίζομαι και προσωπικά και τα συνυπογράφω. Τα εντός παρενθέσεως θα τα προσθέσω στο κείμενο καθώς πιστεύω ότι οφελούν την υπόθεση ΠΑΣΟΚ και κοινωνία και δεν νομίζω κάποιος να έχει διαφορετική αρνητική γνώμη.Ομως θα μου επιτρέψεις να διατηρήσω το γενικό ευρύ πλαίσιο απεύθυνσης.Θα εξηγήσω τις σκέψεις μου: Το πρώτο είναι η προβολή ενός νέου αξιακού συστήματος, ενός αξιακού συστήματος που στην βάση του ταυτίζεται με όσα λες (αρχές σοσιαλισμού), αλλά αγκαλιάζει το σύνολο της κοινωνίας, τουλάχιστον τους τιθέμενους σε θέση εκμεταλλευόμενου (έστω και κατ' ελάχιστο). Η κοινωνική ευρύτυτα είναι αναγκαία για να απαλλαγούμε από τις αναφορές καθαρά ταξικού τύπου, που είναι προσανατολισμένες και αναφέρονται στην καπιταλιστική οργάνωση της οικονομίας. Το αξιακό σύστημα έχει ως ιδεατό την πρόταση και εφαρμογή ενός άλλου συστήματος (βλ. ενδεικτικά "το όραμα του δημοκρατικού σοσιαλισμού). Η σοσιαλιστική κοινωνία δεν μπορεί να είναι ταξική, ούτε να κάνει διαχωρισμούς ανάλογα με την ταξική προέλευση. Η σοσιαλιστική κοινωνία του μέλλοντος ξεπερνά τις σημερινές παραγωγικές δομές, στηρίζεται στο παρελθόν, αλλά μεταβάλλει την στόχευση για να μπορέσει να εννοηθεί πραγματικός σοσιαλισμός που θα αγκαλιάσει το σύνολο της κοινωνίας, χωρίς να δημιουργεί νέες ανισότητες, γραφειοκρατικές δομές, εξάρτηση του ανθρώπου από έννοιες όπως παραγωγικότητα και κέρδος και τέλος να μην δημιουργεί καταστάσεις τύπου "Γκουλάγκ". Ας σκεφτούμε πιθανές μελλοντικές κοινωνίες στις οποίες θα παράγουν αυτοματοποιημένες μηχανές. Τότε δεν θα μιλάμε για εργατική τάξη, αλλά για όχλους. Πρέπει λοιπόν να θέσουμε ως ιδεατό ένα νέο αξιακό σύστημα που στηρίζεται στις ίδιες τις βασικές αρχές του σοσιαλισμού, αλλά θα αγκαλιάζει και θα συγκινεί κάθε ταξικό ή στρωματικό υποσύνολο της κοινωνίας, πλήν των εκμεταλλευτών αυτής. Για μένα δεν είναι μόνο ζήτημα αναδιανομής της όποιας υπεραξίας, αλλά απεξάρτησης του ανθρώπου συλλήβδην από τέτοιες και ανάλογες έννοιες."Οπλο" στην πορεία αυτή για μένα είναι η πραγματική άμεση δημοκρατία. Με το λογικό σχήμα δημοκρατία = πλειοψηφία = μη προνομιούχο τμήμα της κοινωνίας, είναι ευκολότερο να φτάσουμε σε κοινωνικό μετασχηματισμό από ό,τι με το κλασσικό σχήμα : επανάσταση ή νομή της εξουσίας = επιστημονικός σοσιαλισμός = αναγκαστικός μετασχηματισμός. Το σχήμα απέτυχε και θα εξακολουθήσει να αποτυγχάνει καθ'ό μέρος αγνοεί τον άνθρωπο ως οντότητα και τον θέτει έρμαιο των αποφάσεων μιας γραφειοκρατίας και των μηχανισμών παραγωγής.Ο λόγος μου αφορά ένα αξιακό σύστημα με κέντρο τον άνθρωπο και την κάλυψη των αναγκών του χωρίς την παρεμβολή κερδώας εκμετάλλευσης και των αντίστοιχων θεσμών. Δημοκρατία και Σοσιαλισμός είναι τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά του , η μεν δημοκρατία στο πολιτικό επίπεδο και οι αρχές του σοσιαλισμού (υπό νέα βάση) στο επίπεδο της οικονομίας.Μιας οικονομίας όμως που δεν αντιγράφει το μοντέλο του καπιταλισμού, αλλά βασίζεται και στοχεύει στην κοινωνική κάλυψη των βιοτικών ανθρώπινων αναγκών (υλικών και ψυχικών). Μέχρι να φτάσουμε εκεί, έχουμε την ανάγκη του ΠΑΣΟΚ, ενός ΠΑΣΟΚ κινηματικού χαρακτήρα που θέτει τον άνθρωπο στο κέντρο της πολιτικής, ανεξαρτήτως καταβολών και θέσης στον μηχανισμό παραγωγής. Οποιος θέλει και αποδέχεται την απόλυτη ισότητα της δημοκρατίας μπορεί να μετάσχει. Οποιος δεν την αποδέχεται σίγουρα θα την πολεμήσει, σίγουρα αυτός είναι ο προνομιούχος τοις πράγμασι ή κατα στόχο.

ΜΙΧΑΛΗS ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗS

ΜΙΧΑΛΗS ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗS
ΑΠΕΒΙΩΣΕ 26/5/2009

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ....

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ....

ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΚΥΡΙΕ.......

Η COSMOTE ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΑ 500 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ¨ΓΕΡΝΑΝΟΣ¨ ΠΡΟΣ 1.300.000 εκ.ΕΥΡΩ

Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΡΟΣ 180 εκ. ΕΥΡΩ

ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ...... ΣΚΑΝΔΑΛΟ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΑS

ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΑS
ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΤΗΝ....OIKONOMIA

ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ

Η Διεθνής Αμνηστία μαζεύει υπογραφές για την Κ. Κούνεβα

Το ελληνικό τμήμα της Διεθνους Αμνηστίας προώθησε την υπόθεση της Κωνσταντίνας ως international petition.Αυτό σημαίνει ότι θα γίνει συλλογή υπογραφών σε παγκόσμιο επίπεδο προκειμένου να ασκηθούν πιέσεις στις ελληνικές αρχές για απόδοση δικαιοσύνης.Είναι πολύ σημαντικό να συγκεντρωθούν τουλάχιστον 10.000 υπογραφές μέχρι την εργατική Πρωτομαγιά, ημερομηνία που θα παραδοθούν στον Υπουργό Εσωτερικών της Ελλάδας.

http://www.amnesty.org.gr/kouneva.htm
http://g700.blogspot.com/

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΑΛΑΝ ΓΚΡΙΝΣΠΑΝ ( ΠΡΟΕΔΡΟS της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑS των ΗΠΑ)

Εκανα το λάθος της ζωής μου όταν πίστευα στην απόλυτη ελευθερία της αγοράς


ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΟΠΟ;

ΑΓΩΝΑS ΧΩΡΙS ΟΡΟΥS ΚΑΙ ΧΩΡΙS ΑΝΑΣΤΟΛΕS

Τίποτα δεν πάει χαμένο
στη χαμένη σου ζωή,
τ’ όνειρό σου ανασταίνω
και το κάθε σου "γιατί".

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΑΣ

ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑS

Με αντάλλαγμα 442,5 εκατομμύρια Ευρώ η κυβέρνηση της Δεξιάς, ως κυβέρνηση του μεγάλου καφαλαίου και της νεοφιλελεύθερης καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης πούλησε τη Διοίκηση (MANAGEMENT)του ΟΤΕ στην κρατική DEUTSCHE TELECOM, πράγμα που σημαίνει το απόλυτο δικαίωμα Διαχείρησης, όχι μόνο των υλικών και άυλων περιουσιακών στοιχείων του ΟΤΕ και των δεκάδων Θυγατρικών του Εταιριών, αλλά και την υποχρέωση του ελληνικού κράτους να παρέχει τηλεπικοινωνιακή ασφάλεια στους Έλληνες και στην ελληνική οικονομία, απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη, την ευημερία, την ανεξαρτησία και την ελευθερία του Ελληνικού Λαού. Ο παρακάτω πίνακας είναι ενδεικτικός για το μέγεθος της ζημιάς που προκαλεί στην Ελλάδα το ξεπούλημα του ΟΤΕ, χωρίς να είναι , φυσικά, δυνατό να υπολογιστεί η συνολική ζημιά για τα άυλα περιουσιακά στοιχεία τόσο σε τρέχουσες αξίες, όσο και σε απωλεσθησόμενες αξίες στο βάθος του χρόνου: Με την πώληση του ΟΤΕ και των άλλων Δημόσιων Επιχειρήσεων και Οργανισμών που προηγήθηκαν , αλλά και αυτών που ακολουθούν, πράγματι, ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ.ΑΥΤΑ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ:1.- OTE,
2.- OTE ESTATE (με τα 2.500 κτίρια ιδιοκτησίας ΟΤΕ, αξίας άνω του 1,6 δις. ευρώ),
3.- COSMOTE,
4.- ΓΕΡΜΑΝΟΣ (στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια),
5.- ΟΤΕΝΕΤ (με τα εμπορικότατα προϊόντα της, conn-x, smile & web κάρτες, θυγατρικές εταιρίες κλπ),
6.- HELLAS SAT (δορυφορικές επικοινωνίες ΟΤΕ),
7.- ΟΤΕ SAT MARITEL (ναυτιλιακές επικοινωνίες ΟΤΕ),
8.- ΟΤΕ GLOBE (διεθνείς επικοινωνίες ΟΤΕ),
9.- ΟΤΕ ΑCADEMY (εκπαιδευτικό κέντρο ΟΤΕ),
10.- ROM TELECOM (Τηλεπικοινωνιακός Οργανισμός Ρουμανίας, στον οποίο ο ΟΤΕ κατέχει το 54%),
11.- COSMOROM (η COSMOTE της Ρουμανίας),
12.- GLOBUL (η COSMOTE της Βουλγαρίας),
13.- COSMOFON (η COSMOTE της FYROM),
14.- AMC (η COSMOTE της Αλβανίας),
15.- TELECOM (o OTE της Σερβίας).
16. τα OTEshops,
17. την INFOTE με τον Χρυσό Οδηγό και τις διαφημίσεις του,
18. την OTEPLUS,
19. την COSMO-ONE,
20. τον ΟΤΕ-International,
21. την ΟΤΕ-Ασφάλιση,
22. την HellasCom,
23. το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του ΟΤΕ και
24. πουλάνε ακόμα και το όνομα, τη φήμη και την πελατεία, δηλαδή το brand name "ΟΤΕ".
Powered By Blogger