Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

ΜΝΗΜΟΝΙΟ εσχάτης προδοσίας της Νέας Τάξης Γερμανοτσολιάδων :

Mε την παρούσα ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και ανευ όρων παραιτείται απο κάθε ασυλία που έχει ή πρκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περουσιακά του στοιχεία, απο νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινής διαταγής, και όσον αφορά τηνεκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν τον απαγορεύει αναγκαστικός νόμος.



Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Edward Bernays : "Η συνειδητή και επιδέξια χειραγώγηση των οργανωμένων συνηθειών και απόψεων των μαζών συνιστά σημαντικό στοιχείο της δημοκρατικής κοινωνίας. Αυτοί που χειρίζονται αυτόν τον αθέατο μηχανισμό της κοινωνίας αποτελούν μια αόρατη διακυβέρνηση, που είναι η πραγματική άρχουσα δύναμη της χώρας μας. Διοικούμαστε, η σκέψη μας διαμορφώνεται, οι ιδέες μας υποβάλλονται σε μεγάλο βαθμό από άτομα, για τα οποία δεν έχουμε ακούσει τίποτε. Αυτή η κατάσταση είναι η λογική συνέπεια του τρόπου με τον οποίον είναι οργανωμένη η δημοκρατική μας κοινωνία. Πολυάριθμοι άνθρωποι πρέπει να συνεργαστούν με αυτό τον τρόπο, εάν πρόκειται να ζήσουν μαζί ως μια κοινωνία που λειτουργεί ομαλά".

Αδόλφος Χίτλερ : "Η προπαγάνδα απευθύνεται στις αμόρφωτες μάζες και όχι στους διανοούμενους. Σκοπός της είναι όχι να διαφωτίσει το άτομο, αλλά να επιβάλλει το θέμα της τόσο καθαρά και τόσο έντονα στην ψυχή του λαού, ώστε να δημιουργήσει τη γενική πεποίθηση ότι ένα γεγονός είναι πραγματικό, αναγκαίο ή δίκαιο. Η πλειοψηφία της μάζας είναι θηλυκή. Γι' αυτό η προπαγάνδα απευθύνεται όχι στη λογική, αλλά στο συναίσθημά της".

George Papandreous: " με σταματούν στον δρόμο φτωχοί Πολίτες και μου λένε. Πρόεδρε δίνω και τον μισθό μου για την Πατρίδα.... Με γνωρίζετε και σας γνωρίζω. Ποτέ μου δεν θα αδικούσα τους ανθρώπους της εργασίας. Σήμερα, όμως, δικαιοσύνη στην κοινωνία σημαίνει, πάνω από όλα, σωτηρία της πατρίδας"

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ: Επειδή κινδυνεύει η Πατρίδα και οι άνθρωποι τις εργασίας απο ανέκαθεν προασπίζονται την Πατρίδα, και επειδή δεν κινδυνεύει το χρήμα που κατέχουν οι Εφοπλιστές, οι Τραπεζίτες και οι Βιομήχανοι, ας αποδώσουμε τα του Καίσαρος στον Καίσαρα και τα της Πατρίδος στους μισθωτούς.

Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου 2007

ΕΤΟΣ 2007

Βρισκόμαστε στο τέλος του 2007, μιας χρονιάς με πολλά μηνύματα, ενέργειες, λάθη, παραλείψεις, ευσεβείς πόθους, ανακατατάξεις στο πολιτικό προσκήνιο αλλά και με μεγάλες ήττες.
Ο Λαός μας βιώνει μια έντονη τρομοκρατία, Κρατική - Κυβερνητική, που συνοδεύεται από μια έντονη οσμή Φασισμού.
Η Αξιωματική Αντιπολίτευση, μάλλον επειδή βολεύεται, ποιεί την νήσσαν .
Οι αντιδράσεις του ΠΑΣΟΚ παρατείνουν την φαυλότητα της Κυβέρνησης Καραμανλή, εξυπηρετούνται από τον αναδυόμενο φασισμό και διολισθαίνουν σε επαίσχυντα παλαιολιθικά πολιτικά ήθη, της προδικτατορικής περιόδου.
Στο ΠΑΣΟΚ επανέρχονται ήθη ρεβανσισμού και αμερικανοποίηση της πολιτικής του συγκρότησης.
Η βασική ιδεολογία που συνάδει με την πολιτική κουλτούρα του Γ. Παπανδρέου είναι μια καρικατούρα του ευτελισμένου πλέον Σοσιαλδημοκρατικού παγκόσμιου μπλοκ δυνάμεων και κυρίως του Ευρωπαϊκού.
Η Ευρωπαϊκή Σοσιαλδημοκρατία έχει εκπέσει δεξιά όχι μόνο της Αριστεράς αλλά και κάθε άλλης μικρο -Αριστεράς ή μέσω - Αριστεράς θεώρησης.
Η ισχυροποίηση των Δεξιών κομμάτων της Ευρώπης και η παγιοποίηση της Νέας ιδεολογικής - οικονομικής Ιμπεριαλιστικής Επανάστασης είναι δυστυχώς ό,τι κληροδότησε η Ευρωπαϊκή Σοσιαλδημοκρατία το αιώνα που διανύουμε.
Αυτό το κληροδότημα αποτελεί και την πεμπτουσία της ιδεολογικής βάσης που έχει στο μυαλό του ο κ. Παπανδρέου. Σ' αυτήν την ιδεολογική πλατφόρμα πορεύεται ή θέλει το Νέο ΠΑΣΟΚ.
Είναι μια πορεία που καθοδηγεί και δικαιολογεί και τον πολιτικό αντιπολιτευτικό λόγο στο επίπεδο της Κοινοβουλευτικής του δράσης και στο επίπεδο της κομματική συγκρότησης.
Τον Μάρτη του 2008 θα πραγματοποιηθεί το (νεκρώσιμο) Συνέδριο του ΠΑΣΟΚ που μια νεκροτομή δεν είναι βέβαιο τι θα αποκαλύψει.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι το νέο έτος θα είναι πολύ ποιο βίαιο για τον Λαό μας και πολύ ποιο τρομοκρατικό.
Η πολιτική οικονομική βάση που εδράζεται η Κυβερνητική πολιτική δεν αφήνει περιθώρια λαθών στα κοινωνικά κινήματα, τα οποία όμως είναι και πολυδιάσπαστα και εκφράζουν αντικρουόμενα συμφέροντα.
Η Αριστερά το μόνο που έχει να επιδείξει, είναι τα κουρέλια μιας παρατεταμένης ήττας και την αδυναμία της να διαχειριστεί τις κρίσεις.
Είναι αξιοπερίεργο πως σε ένα τέτοιο σαθρό εποικοδόμημα η Αριστερά δεν μπορεί να ξεπεράσει τα κόμπλεξ της και να καταθέσει προτάσεις μόνιμης διεξόδου από την κρίση.

Το νέο έτος οφείλουμε όλοι οι ενεργοί πολίτες που δραστηριοποιούνται στα κοινωνικά δρώμενα να αφήσουμε κατά μέρος τις "ιδεολογικές" μας αγκυλώσεις και να δούμε με ποιο τρόπο θα δημιουργήσουμε ένα ελπιδοφόρο κοινωνικό και πολιτικό ρεύμα που θα έχει την δύναμη και να αντιδρά και να διαμορφώνει ευρύτερες συμμαχίες , που θα καθοδηγεί αλλά και που θα μπαίνει μπροστά, που θα κινεί τις μηχανές του αγώνα χωρίς παλινδρομήσεις και χωρίς την καθαρότητα της ιδεολογίας και της Πολιτικής ταυτότητας.
Ο αγώνας πρέπει να έχει πολλούς αποδέκτες Ένας αγώνας ενάντια στο αρτηριοσκληρωτικό ΚΚΕ και την καθαρότητα του, ενάντια σε ένα ΣΥΝ με την αγοραία αριστερή του ιδεολογία, ενάντια σε ένα ΠΑΣΟΚ της συντήρησης και του νεοφιλελευθερισμού με αριστερό προσωπείο, ενάντια σε κάθε φασιστοειδή απόφυση όποιας μορφής πολιτικό υποκείμενο κι' αν την ενσαρκώνει.
Η εξωκοινοβουλευτική Αριστερά έχει χρέος σε συνθήκες όπως αυτές που βιώνουμε σήμερα να συγκροτηθεί με Έναν Πολιτικό Λόγο που δεν θα καθιστά απροσπέλαστη την επικοινωνία με τα Λαϊκά κινήματα, που θα κατεβάσει τα λάβαρα της αυθεντικότητας και του γνήσιου εκφραστή μιας πεθαμένης εποχής, που δεν θα αντλεί λόγο ύπαρξης σε τσιτάτα και ηγετικές μορφές περασμένων αιώνων ώστε να διατηρεί τον γκρουπαρίστικη δομή της και που θα βοηθά την ενεργή συμμετοχή των ριζοσπαστικών λαϊκών δυνάμεων, δίνοντας όραμα και προοπτική σε μια Νέα Εποχή για τον Λαό μας και για το μέλλον μας, μέσα από μια επαναθεώρηση των πραγμάτων και της εξελικτικής διαδικασίας.
Πρέπει να αφήσουμε στην άκρη τους δογματισμούς μας και τους αιώνες που πέρασαν. Δεν έχουμε την δυνατότητα να ερμηνεύουμε το σήμερα με όρους τους χθες δίνοντας στον Ιμπεριαλισμό την δύναμη να διαχειρίζεται και να δημιουργεί το μέλλον. Δηλαδή δεν μπορούμε να δογματίζουμε κατηγορώντας τους άλλους για δογματισμό και δεν μπορούμε να είμαστε απλοί θεατές των καπιταλιστικών επαναστάσεων και μόνιμα αμυνόμενοι και ηττημένοι.

Ελπίζω πως το 2008 να ανοίξει ένα Νέο παράθυρο για μια Νέα Εποχή για την Αριστερά και το μέλλον του Λαού μας.

3 σχόλια:

  1. χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το νέο έτος καθώς και άπειρες ευχές από το επιτελείο του www.fmblog.tk ή http://fuck-music.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ μου Βαγγέλη

    καλορίζικο το ιστολόγιό σου και καλές διαδρομές γόνιμου στοχασμού και διαλόγου. Θεωρώ πολύ σημαντικό να είναι κανείς ο εαυτός του και να λέει καλοπροαίρετα την άποψή του. Εκτιμώ πως αυτό κάνεις και το κάνεις υπεύθυνα και με αξιοπρέπεια, γι' αυτό και εύχομαι το ιστολόγιό σου να εξελιχθεί σε
    κυψέλη διαλόγου για το σοσιαλισμό μήπως και καταφέρουμε τέλοσπάντων
    να συνενοηθούμε για το ποιόν σοσιαλισμό χρειάζεται σήμερα η ανθρωπότητα.
    Σαν μια μικρή συμβολή σ' αυτό το Διάλογο σου επισυνάπτω δυό πρόσφατα κείμενά της Πρωτοβουλίας Διαλόγου για ένα Νέο Ουμανισμό.
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
    Με εκτίμηση
    Κώστας Λάμπος

    ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΟΥΜΑΝΙΣΜΟ
    http://infonewhumanism.blogspot.com.
    e-mail: prodial21@gmail.com

    Ο ΟΥΜΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ 21ουΑΙΩΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΟΥΜΑΝΙΣΜΟΣ
    Κώστας Λάμπος
    Λόγος περί Ουμανισμού-Ανθρωπισμού , με την έννοια της ‘ηθικής’ της εκάστοτε άρχουσας τάξης, της ‘φιλανθρωπίας των αρχόντων’, της ‘παιδείας’ κ.λπ., γίνεται από την κλασική αρχαιότητα, το σκοταδιστικό χριστιανικό μεσαίωνα, τα απολυταρχικά και φασιστικά καθεστώτα, μέχρι και την Pax Americana, που με τους ‘ανθρωπιστικούς βομβαρδισμούς’ της θέλει να επιβάλλει την παγκοσμιοποίηση του κεφαλαίου .
    Ο Μαρξ αντέταξε, απέναντι στην αφηρημένη έννοια του υποκριτικού ‘ουμανισμού’ των εξουσιαστών, την έννοια του «συγκεκριμένου, του εμπράγματου Ουμανισμού», η αναζήτηση του οποίου θα μπορούσε να οδηγήσει τους εξουσιαζόμενους στην απελευθέρωση και τον άνθρωπο στην αληθινή ανθρώπινη φύση του. Ο Heidegger μίλησε για τον «Ανθρωπισμό του Είναι», όπου όμως «ο άνθρωπος νοείται όχι ως σχεδιάζων (Entwerfender), αλλά ως σχεδίασμα (Entwurf)».
    Επειδή είναι προφανές πως ο Χάιντεγκερ αναφέρονταν στο ‘καπιταλιστικό είναι’, όπου ο άνθρωπος είναι ‘σχεδίασμα’, δηλαδή αντικείμενο εκμετάλλευσης, ενώ ο Μαρξ αναφέρονταν στον Ουμανισμό, όπου ο άνθρωπος θα είναι ο ‘σχεδιαστής’, δηλαδή το υποκείμενο της ιστορίας του και ο διαμορφωτής της αληθινής φύσης του, γι’ αυτό προτείνουμε να ξεκινήσουμε την αναζήτηση της φύσης και του χαρακτήρα του Νέου Ουμανισμού, του Ουμανισμού του 21ου Αιώνα από την προσέγγιση του Μαρξ, που αντιλαμβάνονταν τον Ουμανισμό όχι απλά ως ένα μεταβατικό μετακαπιταλιστικό ‘κοινωνικό σύστημα’, αλλά ως κάτι πολύ σημαντικότερο, ως ένα Νέο Οικουμενικό Πολιτισμό.
    *
    Πριν από μερικές δεκαετίες το επίκαιρο ερώτημα-κραυγή ήταν: ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ή ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ; Έκτοτε ο τότε 'υπαρκτός σοσιαλισμός' δεν έκανε, δυστυχώς, όπως πολλοί περίμεναν, ένα βήμα μπροστά, αλλά έκανε δύο βήματα πίσω και βρέθηκε στη θέση του μανιακού καπιταλισμού. Αντίθετα η βαρβαρότητα έκανε, από τότε, κάμποσα βήματα μπροστά και βρίσκεται σήμερα στη φάση της άγριας νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης και του ηγεμονικού αμερικανισμού.
    Το αποτέλεσμα αυτών των εξελίξεων οδήγησε την Ανθρωπότητα στο πιό κρίσιμο δίλημμα της ιστορίας της: Να συνεχίσει να εμπιστεύεται τον καπιταλισμό, που της υπόσχεται να την οδηγήσει ακόμα πιό βαθιά στη βαρβαρότητα, ή να τον ξεπεράσει, όπως έκανε μέχρι τώρα, στη βασανιστική διαδρομή της, με κάθε αντίστοιχο εκμεταλλευτικό σύστημα και να αναζητήσει νέους τρόπους κοινωνικής, τοπικής και οικουμενικής, συμβίωσης των ανθρώπων και των Λαών.
    Όλο και περισσότερο γίνεται πιά κατανοητό, πως αυτός ο μανιακός, ο απάνθρωπος και συνειδητά καταστροφικός καπιταλισμός που διαπράττει καθημερινά εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας και του Πολιτισμού, πρέπει να δώσει τη θέση του σ' έναν καλύτερο κόσμο, πράγμα που προϋποθέτει:
    • 1. Ανατροπή κάθε μορφής σκοταδισμού με την ανάπτυξη ενός κινήματος Νέου Διαφωτισμού, που θα οδηγήσει στην κοινωνικοποίηση της γνώσης και των επιστημών, στη διαμόρφωση μιάς νέας αισιοδοξίας και αυτοπεποίθησης και στην ανάπτυξη μιάς νέας ατομικής, κοινωνικής και οικουμενικής συνείδησης που θα εκφραστεί με ένα ρωμαλέο, ριζοσπαστικό, αντικαπιταλιστικό, οικουμενικό ουμανιστικό κίνημα.
    • 2. Σταδιακή κατάργηση κάθε εξουσιαστικής και εκμεταλλευτικής δομής και των αντίστοιχων θεσμών, με την ανάπτυξη της Συμμετοχικής με την έννοια της Άμεσης Δημοκρατίας και την κοινωνικοποίηση όλων των διαδικασιών λήψης των αποφάσεων, και
    • 3. Κατάργηση κάθε μορφής κοινωνικής ανισότητας, με την κατάργηση κάθε μορφής ιδιοκτησίας πάνω στα μέσα παραγωγής και με την κοινωνικοποίηση όλων των μορφών του οικουμενικού πλούτου και όλων των διαδικασιών παραγωγής και διανομής των υλικών και των πνευματικών αγαθών.
    *
    Με αυτές τις βασικές προϋποθέσεις η Ανθρωπότητα θα καταφέρνει να ξεπερνά σταδιακά τον καπιταλισμό, σε όλες τις πιθανές εκδοχές του, να απελευθερώνει διανοητικές και κοινωνικές δυνάμεις και να αξιοποιεί τις σύγχρονες ασύλληπτες δυνατότητες που θα της επιτρέπουν να οραματίζεται και ταυτόχρονα να χτίζει ένα καλύτερο κόσμο στα πλαίσια ενός Οικουμενικού Ουμανιστικού Πολιτισμού.
    Ο Μαρξ, στον οποίο πολλοί βιάστηκαν να φορτώσουν το τερατούργημα του κρατικομονοπωλιακού καπιταλισμού και λάθρα βαφτισμένου 'σοσιαλισμού ή κομμουνισμού', έδειξε στην Ανθρωπότητα τους όρους εξέλιξης των κοινωνιών και τους νόμους ανάπτυξης των κοινωνικών συστημάτων και ιδιαίτερα του καπιταλισμού. Ο Μαρξ δεν ήταν 'προφήτης' και γι' αυτό έγραψε ελάχιστα για τη μετακαπιταλιστική πορεία της Ανθρωπότητας, για το Σοσιαλισμό, τον Κομμουνισμό και τον Ουμανισμό. Ο Μαρξ, όπως και κάθε άνθρωπος που ζει και γνωρίζει τον καπιταλισμό, ξέρει πως δεν πρέπει να είναι και επιθυμεί κάπως διαφορετική να είναι η αυριανή κοινωνία. Το πως όμως θα είναι η αυριανή κοινωνία θα το αποφασίζει η ίδια, σε συνδυασμό με τη δράση ή την αδράνεια άπειρων παραγόντων που συνδιαμορφώνουν τη δυναμική του κοινωνικού πεδίου και το 'γίγνεσθαι'. Ανάμεσα στις ελάχιστες θέσεις του Μαρξ για τη μετακαπιταλιστική πορεία της Ανθρωπότητας, συγκαταλέγεται και η παρακάτω:
    "Το ξεπέρασμα του Θεού είναι το γίγνεσθαι του θεωρητικού Ουμανισμού...,το ξεπέρασμα της ατομικής ιδιοκτησίας…είναι το γίγνεσθαι του πρακτικού Ουμανισμού..., (και τα δυό μαζί) προϋπόθεση απαραίτητη για τον θετικό Ουμανισμό" .*
    Προσωπικά εκτιμώ πως καλύτερο οδηγό δεν θα μπορούσε να βρει η Ανθρωπότητα για να εκφράσει την αγωνία και τους αγώνες της για μιά Νέα Ελευθερία, για έναν καλύτερο κόσμο. Φιλοσοφήστε το και καταθέστε τις απόψεις σας, σ' αυτό το διάλογο.
    1.


    Διαστάσεις και περιπέτειες της ανανέωσης του ΠΑΣΟΚ
    Κώστας Λάμπος
    Είναι κοινή η πεποίθηση ότι η ανανέωση στο ΠΑΣΟΚ έπρεπε να είχε ήδη προχωρήσει. Σωστότερα θα έπρεπε να είναι ολοκληρωμένη, ως μια αυτόματη και διαρκής διαδικασία ανανέωσης ιδεολογικών θέσεων και στρατηγικής, πολιτικών επιλογών και κυβερνητικού προγράμματος, οργανωτικής μορφής, δομής και λειτουργίας και τέλος ως διαδικασία στελεχιακής ανανέωσης.
    Μέχρι σήμερα το ΠΑΣΟΚ δεν κατάφερε να προσθέσει στη Διακήρυξη της 3ης Σεπτέμβρη 1974, ούτε μια νέα θέση που να εκφράζει τη σημερινή πραγματικότητα. Αντίθετα κάθε φορά που το κοινωνικό και το οργανωμένο ΠΑΣΟΚ ζητούσαν ανανέωση, η ‘ηγεσία’ του αφαιρούσε κάτι από την ιδρυτική του Διακήρυξη και στη θέση του έβαζε κάθε φορά και από λίγο νεοφιλελευθερισμό, που σημαίνει περισσότερο συμβιβασμό με την ολιγαρχία.
    Έτσι φτώχαινε η πολιτική του και το κυβερνητικό πρόγραμμά του, πράγμα που είχε ως συνέπεια να φτωχαίνει το ίδιο σε μέλη και οπαδούς. Φτώχεψε και η οργάνωσή του. Πλημμύρησε από παράγοντες και παραγοντίσκους, από επαγγελματίες τεχνοκράτες και μανδαρίνους της εξουσίας. Ξεκόπηκε από την κοινωνία και κατάντησε ομοσπονδία θανάσιμα αλληλοσυγκρουόμενων μηχανισμών που επιζητούσαν τον έλεγχο του ΠΑΣΟΚ και την εύνοια της πλουτοκρατίας για να ‘κυβερνήσουν’ υπεργολαβικά τον τόπο. Ώσπου ήρθαν τα πάνω κάτω και βγήκε στην επιφάνεια η κρίση ταυτότητας.

    Κι’ όλα αυτά γιατί τα ηγετικά στελέχη του, (πλην ελάχιστων εξαιρέσεων που διαχώρισαν την θέση τους ή απομακρύνθηκαν), συμπτύχθηκαν σε μια μόνιμη ηγεσία η οποία αντί να αλλάζει τα κύτταρά της και να ανανεώνεται, άλλαζε τη Βάση του ΠΑΣΟΚ με πελατειακά κριτήρια. Αυτή η τακτική οδήγησε στην απαξίωση και στον αποδεκατισμό του οργανωμένου ΠΑΣΟΚ, πράγμα που άνοιξε την όρεξη στη Δεξιά και στην περιθωριοποιημένη παραδοσιακή αριστερά να επιδιώξουν με κάθε τρόπο τη διάλυση του ΠΑΣΟΚ.

    Το κοινωνικό ΠΑΣΟΚ όμως με τις επιλογές του χαλάει σταθερά από το 1989 μέχρι σήμερα, (αλλά ως πότε;) όλα αυτά τα σχέδια, τόσο τα σχέδια της ηγετικής καμαρίλας που οδηγούσε το ΠΑΣΟΚ όλο και δεξιότερα, όσο και τα σχέδια των ηγεσιών των άλλων κομμάτων, και δείχνει το δρόμο για μιά σύγχρονη σοσιαλιστική ανανέωση και μια σύγχρονη οργανωτική επανίδρυση του ΠΑΣΟΚ, γιατί θεωρεί πως δεν έχει ολοκληρώσει τον ιστορικό του κύκλο. Αυτή είναι η πραγματικότητα και προς αυτή την κατεύθυνση πρέπει, κατά την ταπεινή μου γνώμη, να κινηθεί ο Γιώργος Παπανδρέου.
    Φοβάμαι όμως πως κάποιοι αξιωματούχοι παντός καιρού και κάποιοι ‘θεωρητικοί’ κεκράχτες του νεοφιλελευθερισμού και της παγκοσμιοποίησης με παλαιοσταλινικά κοστούμια και νεορθόδοξα καπέλα, θολώνουν, αν δεν πλαστογραφούν την εικόνα της πραγματικότητας και οδηγούν ξανά το ΠΑΣΟΚ στην υπηρεσία της Α.Μ. το Κεφάλαιο. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς μάγος για να καταλάβει, πως προς τα ‘κει οδηγείται το ΠΑΣΟΚ, γιατί πως αλλιώς εξηγείται το γεγονός πως σε σαράντα περίπου μέρες θα γίνει το Συνέδριο και η Βάση του οργανωμένου ΠΑΣΟΚ και κύρια το κοινωνικό ΠΑΣΟΚ κρατείται μακριά από τις διαδικασίες; Υπάρχει άραγε ανανέωση ενός Λαϊκού Κινήματος χωρίς το Λαό, χωρίς την οργανωμένη και την κοινωνική Βάση του; Ποιοί και γιατί φοβούνται το Λαό; Ποιοί και γιατί υπονομεύουν την πορεία μιας γνήσιας ανανέωσης; Αυτή την αρνητική πορεία μπορεί να την ανακόψει, αυτή τη συγκυριακή στιγμή, μόνο ο Γιώργος Παπανδρέου, με δυο κινήσεις.
    Η πρώτη είναι να κάνει ο ίδιος την ιδεολογική υπέρβαση και να ζητήσει τη στήριξη του κοινωνικού ΠΑΣΟΚ και του ελληνικού Λαού, πράγμα που σημαίνει πως επιλέγει να είναι ηγέτης ενός σύγχρονου σοσιαλιστικού-ουμανιστικού Κινήματος των δυνάμεων της Εργασίας, της Νεολαίας, της Επιστήμης και του Πολιτισμού. Ενός Κινήματος που αγωνίζεται, χωρίς σοσιαλδημοκρατικές περικοκλάδες, για την ανατροπή της καπιταλιστικής βαρβαρότητας και της αμερικανοκρατίας. Ενός Κινήματος που βάζει στην καρδιά του οικονομικού, του πολιτικού και κατά συνέπεια του κοινωνικού γίγνεσθαι την ίδια την κοινωνία, τη μόνη δύναμη που μπορεί να εγγυηθεί πολιτική αυτονομία και να αχρηστεύσει όλους τους μηχανισμούς της ηγεμονίας του οικονομισμού και της διαπλοκής που υπονομεύουν κάθε δημοκρατική μετεξέλιξη και τα συμφέροντα του Λαού, της Ελλάδας και του Ελληνισμού.

    Η δεύτερη κίνηση είναι να πάει σε Συνέδριο στο οποίο θα εκπροσωπείται γνήσια και αποκλειστικά το κοινωνικό ΠΑΣΟΚ. Η παρουσία του μέχρι σήμερα οργανωμένου ΠΑΣΟΚ στο Συνέδριο θα πρέπει να είναι συμβολική, να έχει εκλεγεί, από ανοιχτές διαδικασίες Βάσης, όπως έγινε πρόσφατα με τον Πρόεδρό του, να περιορίζεται στο 10% των Συνέδρων και κανένας από αυτούς να μην υπερβαίνει το 35ο έτος της ηλικίας του. Οι υπόλοιποι ας εμπιστευτούμε και ας στηρίξουμε τη νέα γενιά να οδηγήσει το ΠΑΣΟΚ και την Ελλάδα στο μέλλον, το οποίο άλλωστε της ανήκει. Μόνο έτσι μπορεί να γίνει ανανέωση σε όλα τα μέτωπα και σε όλα τα επίπεδα. Διαφορετικά θα έχουμε ανακύκλωση της πολιτικής χρεοκοπίας και των αξιωματούχων της.
    “Γιώργο άλλαξέ τα όλα”. Αυτό είναι το πρόσταγμα της ιστορίας και γι’ αυτό θα κριθείς. Τόλμησέ το Τώρα. Τρίτη ευκαιρία δεν υπάρχει.


    ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΟΥΜΑΝΙΣΜΟ
    http://www.infonewhumanism.blogspot.com
    Prodial21@gmail.com

    31η Δεκέμβρη 2007

    Προς
    Γνωστούς και γείτονες, αλλά και
    κάθε ενδιαφερόμενο συνταξιδευτή και συγκάτοικο του κυβερνοχώρου.

    Ανοίξαμε και δεχόμαστε επισκέψεις

    Η «Πρωτοβουλία Διαλόγου για ένα Νέο Ουμανισμό» δεν θα μπορούσε να στεγαστεί σε περιορισμένους χωροχρόνους, που υπόκεινται σε νόμους εξουσιαστικούς, στους νόμους της ιδιοκτησίας, της λογοκρισίας και της αδράνειας, της παρακμής, της φθοράς και του θανάτου.
    Γι’ αυτό αποπειράται να στεγαστεί στην απεραντοσύνη του κυβερνοχώρου.
    Με ιδιαίτερη χαρά σας κάνουμε γνωστό πως δημιουργήσαμε το ευάερο και ευήλιο, με απέραντη ελευθερία και θέα πνευματικό εργαστήρι μας.
    Σ’ αυτό καταθέτουμε τις απόψεις και τις αγωνίες μας και περιμένουμε να σας φιλοξενήσουμε. Να σας φιλέψουμε ιδέες, προτάσεις, να ανταλλάξουμε εμπειρίες. Να κάνουμε πολιτισμένο διάλογο, με σκοπό να σπάσουμε την απομόνωση και να συμπορευτούμε στο όμορφο και συναρπαστικό της επικοινωνίας και πνευματικής δημιουργίας ταξίδι.
    Μην ξεχάσετε φεύγοντας να αφήσετε οβολούς παρατηρήσεων και ιδεών σας, για τους επισκέπτες που θα ακολουθήσουν. Σας περιμένουμε στην παρακάτω διεύθυνσή μας: Για την είσοδό σας επιλέξτε την πόρτα:. GOOGLE
    Αναζητήστε μας σε μια από τις παρακάτω
    Διευθύνσεις: infonewhumanism.bolgspot.com
    globala.blogspot.com
    klampos.blogspot.com
    epithesh.blogspot.com
    Μπορείτε να μπείτε και από τα πολλά ανοιχτά παράθυρα, όπως:ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
    ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΟΥΜΑΝΙΣΜΟ, Κώστας Λάμπος. κ.. ά., που τυχαία
    θα τα βρείτε μπροστά σας στις αναζητήσεις σας. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
    Για την ‘Πρωτοβουλία Διαλόγου’
    Κώστας Λάμπος
    Δημήτρης Πράτσος
    Γρηγόρης Βαλλιάνος
    Μπερδελής Μιχάλης
    Αλέξανδρος Μάντζαρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Βαγγέλη,

    σου στέλνω ένα νέο-επικαιρο κείμενο
    για ενημέρωσηή σου και γιατί όχι και ως συνεργασία.
    Να είσαι καλά
    Κώστας Λάμπος

    ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΠΕΝΘΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ
    Του Κώστα Λάμπου
    prodial21@gmail.com

    Αγαπητέ μου φίλε, σήμερα με το «ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΝΘΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΩΣ» με ξάφνιασες αρνητικά και συγκεκριμένα για τους παρακάτω, μεταξύ άπειρων άλλων, λόγους:
    1.Οι θρησκείες γενικά και οι εξουσιαστικές θρησκείες ειδικότερα δεν έχουν, φίλε Γιάννη, σχέση με την αγάπη, γιατί η αγάπη δεν είναι υποκρισία, σκοταδισμός, ψέμα, μίσος, εκμετάλλευση, ρατσισμός, βία, φόβος, πόλεμος, πείνα, θάνατος. Τα θρησκευτικά-εκκλησιαστικά ιερατεία υπηρέτησαν και υπηρετούν τα εξουσιαστικά ιερατεία, όταν δεν μπορούν να ασκούν τα ίδια οικονομική και κοινωνική εξουσία, με τόση απανθρωπιά και βιαιότητα και έγραψαν τις πιό μαύρες σελίδες στην ιστορία της ανθρωπότητας.
    2. Ο φονταμενταλιστής Χριστόδουλος Παρασκευαϊδης διαπλέχθηκε με όλες τις αντιδραστικές κοσμικές εξουσίες, αναρριχήθηκε χάρη σ' αυτές και γι' αυτό τις υπηρέτησε με 'συνέπεια', σκληρότητα και φανατισμό μέχρι το τέλος της ζωής του. Αγάπησε κομπλεξικά την εξουσία και όλα όσα τη συμβολίζουν, ξεπερνώντας προσχήματα περί 'ιεροσύνης' για να τιμήσει το χουντικό παρελθόν του και να κερδίσει ηγετικό ρόλο στη "Δεξιά του Κυρίου".
    3. Μίσησε όσο κανένας άλλος τη φτώχεια, τον αγώνα για τη γνώση , για την αλήθεια, για την πρόοδο. Μίσησε την επιστήμη και όσους πασχίζουν για ένα νέο Διαφωτισμό και για ένα καλύτερο (επίγειο, γιατί δεν υπάρχει άλλος) κόσμο. Μίσησε , ως πιστός υπηρέτης της κοσμικής εξουσίας που καλύπτεται από τους πέπλους της παλαιάς και κενής-καινής Διαθήκης, όσο κανένας άλλος τις αρχαιοελληνικές ρίζες του ανθρώπινου πολιτισμού και 'δίδαξε ' την υποταγή στους σύγχρονους καίσαρες, με την ελπίδα πως θα τον κάνουν Πάπα, ή Πατριάρχη, αν όχι Κωνσταντινουπόλεως, τουλάχιστον στο Ελλαδιστάν.
    4. Τέλος πάντων, ο Παρασκευαϊδης 'εκοιμήθη', ενώ εμείς οι άλλοι, οι κοινοί θνητοί πεθαίνουμε. Βλέπεις, ακόμα και στο θάνατο , στη "Δημοκρατία της Φύσης", όπου όλα τα όντα είναι ίσα, αυτή η 'φάρα' του μαύρου ιερατείου θέλησε να ξεχωρίζει από το 'ποίμνιο'. Και ξέρεις γιατί; γιατί όσοι 'κοιμούνται' και δεν πεθαίνουν 'αγιάζουν'. Και να μου το θυμηθείς, αργά ή γρήγορα θα τον 'αγιοποιήσουν' τον Παρασκευαϊδη. Μορφωμένος άνθρωπος είσαι και ασφαλώς θα ξέρεις πως αυτά τα 'καραγκιοζιλίκια', κρύβουν ατομικές ματαιοδοξίες 'περί (επίγειας γιατί αυτοί γνωρίζουν καλύτερα από το 'ποίμνιο', πως δεν υπάρχει άλλη) αθανασίας' και ιερατική πανουργία.
    5. Στις μέρες του η 'ιερή' αγυρτεία ξεδιπλώθηκε σε όλο το μεγαλείο της, για να έχει 'το μαγαζί' πελατεία και να γεμίζουν τα παγκάρια, από τον 'οβολό' των πιστών και από τα εκατομμύρια των κρατικών και των ευρωπαϊκών ταμείων, ανάλογα με το μέγεθος της πολιτικής επιρροής και της πολιτικής χειραγώγησης του πνευματικά λεηλατημένου και κατατρομοκρατημένου 'ποιμνίου'. Ο Χριστόδουλος υπήρξε άριστος διαπλεκόμενος Manager της επιχείρησης "Εκκλησία-Απάτη Α.Ε." , αλλά ένας πολύ κακός "ιεράρχης" με την έννοια του 'αγαπάτε αλλήλους', γιατί έσπειρε το γνωστό μίσος 'της ορθοδοξίας', για όλους τους 'άπιστους', πολιτική μισαλλοδοξία για όλους τους 'άλλους' και εφιαλτικούς μεταφυσικούς φόβους για όλους τους 'αφελείς', δηλαδή τους καλοπροαίρετους πιστούς.
    6. Ο διάδοχός του στο 'θρόνο', ας φροντίσει , μεταξύ των πολλών άλλων, να επιστρέψει στο υπουργείο εξωτερικών της Ελλάδας τα 5,5 εκατομμύρια ΕΥΡΩ που πήρε η "Αλληλεγγύη" του Χριστόδουλου, για να στείλει, ως 'ανθρωπιστική' βοήθεια στους πεινασμένους Αφρικανούς κάμποσους τόνους σάπια κοτόπουλα, σκάνδαλο την εξέλιξη του οποίου ευτυχώς σταμάτησε κάποιος συνειδητός και σεμνός τελωνειακός υπάλληλος. Τα χρήματα πρέπει να επιστραφούν στα δημόσια ταμεία γιατί είναι φόροι από τον εργαζόμενο ελληνικό Λαό, γιατί το πάμπλουτο ιερατείο , όπως είναι γνωστό δεν πληρώνει φόρους και διαχειρίζεται τη μυθική εκκλησιαστική περιουσία με σκανδαλώδη τρόπο.
    7. Ας φροντίσει επίσης να αφήσει την παιδεία στα χέρια της επιστήμης, των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας. Ήσυχα ας αφήσει επίσης τα κρατικά ταμεία, όπως συμβαίνει με όλες τις εκκλησίες σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες. Και αφού επιστρέψει την τεράστια εκκλησιαστική περιουσία στο φτωχό Λαό που υποφέρει, ας ασχοληθεί 'με τα του οίκου του', με τη δύναμη της πίστης του και όχι με τη δύναμη των κρατικών ταμείων και των κομματικών ανταλλαγμάτων.
    8. Διαφορετικά, αν συνεχίσει να στηρίζει την αντιλαϊκή και απάνθρωπη εξουσία, ως κρατική θρησκεία, που ασκείται από αντιπαραγωγικούς και διαπλεκόμενους 'ψυχοφύλακες-δημοσιουπαλλήλους', που ζουν (ως 'άγιοι' Πρεβέζης, Περιστερίου, Αθηνών και περιχώρων κλπ κλπ) στη χλιδή και στην ακολασία σαν παράσιτα σε βάρος της κοινωνίας, καλό είναι να γνωρίζει, πως η 'πίστη', ως Φόβος των πιστών κάποια στιγμή θα εξελιχθεί σε μίσος ενάντια στην εξουσία και στους λακέδες της και σε αγώνα για ελευθερία και αξιοπρέπεια.
    9. Οι πληγές και οι φοβίες που φύτεψαν στην ανθρωπότητα οι εξουσίες και όλες ανεξαίρετα οι εξουσιαστικές θρησκείες με πρώτη ύλη τη βία και το Φόβο υποχωρούν σταθερά και τη θέση τους την καταλαμβάνει μιά Νέα Αυτοπεποίθηση, μιά Νέα Συνείδηση, ένας Νέος Ουμανισμός και ένας νέος αγώνας που θα οδηγήσει σε ένα καλύτερο κόσμο.
    10. Η Πρωτοβουλία Διαλόγου για ένα Νέο Ουμανισμό, www.infonewhumanism.blogspot.com, αντιλαμβάνεται απόλυτα την κρισιμότητα του θέματος της θρησκευτικής πίστης, πάνω στην οποία ‘οικοδομήθηκαν’ από κάθε λογής αγύρτες και εξουσίες θρησκευτικοί μύθοι και δοξασίες, εκκλησίες και ιερατεία που καταδυναστεύουν πνευματικά, οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά, χιλιάδες χρόνια τους πιστούς, την Ανθρωπότητα και τον Πολιτισμό. Και επειδή ταυτόχρονα εκτιμά πως το επόμενο βήμα της Ανθρωπότητας, για να μην είναι προς την καπιταλιστική βαρβαρότητα, θα πρέπει να είναι με «αρετή και τόλμη προς την Ελευθερία», προς μια Νέα Ελευθερία, χωρίς το Φόβο κάποιου θεού και κάποιας εξουσίας, γι’ αυτό προτείνει να ανοίξει ένας Διάλογος χωρίς Φόβο και σκοπιμότητες, για να ριχτεί άπλετο φως στην ιστορία, στην ουσία και στο ρόλο των θρησκειών και τότε να αποκατασταθεί, για όποιον θα το έχει ανάγκη, η πίστη ως αυστηρά ατομική υπόθεση, την οποία η κοινωνία δεν θα επιτρέπει σε κανέναν επαγγελματία αγύρτη να την εκμεταλλεύεται. Ας τολμήσουμε μια ζωή χωρίς Φόβο. Μια ζωή της οικουμενικής αγάπης και της Ανθρωπιάς.
    Εσύ, καλέ μου φίλε Γιάννη, για ποιό πράγμα πενθείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μπορείτε να γράψετε τα σχόλια σας ή τις θέσεις σας για την συγκεκριμένη δημοσίευση ή να δημοσιεύσετε και άλλο θέμα

World Clocks

ΜΙΧΑΛΗS ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗS

ΜΙΧΑΛΗS ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗS
ΑΠΕΒΙΩΣΕ 26/5/2009

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ....

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ....

ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΚΥΡΙΕ.......

Η COSMOTE ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΑ 500 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ¨ΓΕΡΝΑΝΟΣ¨ ΠΡΟΣ 1.300.000 εκ.ΕΥΡΩ

Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΡΟΣ 180 εκ. ΕΥΡΩ

ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ...... ΣΚΑΝΔΑΛΟ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΑS

ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΑS
ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΤΗΝ....OIKONOMIA

ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ

Η Διεθνής Αμνηστία μαζεύει υπογραφές για την Κ. Κούνεβα

Το ελληνικό τμήμα της Διεθνους Αμνηστίας προώθησε την υπόθεση της Κωνσταντίνας ως international petition.Αυτό σημαίνει ότι θα γίνει συλλογή υπογραφών σε παγκόσμιο επίπεδο προκειμένου να ασκηθούν πιέσεις στις ελληνικές αρχές για απόδοση δικαιοσύνης.Είναι πολύ σημαντικό να συγκεντρωθούν τουλάχιστον 10.000 υπογραφές μέχρι την εργατική Πρωτομαγιά, ημερομηνία που θα παραδοθούν στον Υπουργό Εσωτερικών της Ελλάδας.

http://www.amnesty.org.gr/kouneva.htm
http://g700.blogspot.com/
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΑΛΑΝ ΓΚΡΙΝΣΠΑΝ ( ΠΡΟΕΔΡΟS της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑS των ΗΠΑ)

Εκανα το λάθος της ζωής μου όταν πίστευα στην απόλυτη ελευθερία της αγοράς


ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΟΠΟ;

ΑΓΩΝΑS ΧΩΡΙS ΟΡΟΥS ΚΑΙ ΧΩΡΙS ΑΝΑΣΤΟΛΕS

Τίποτα δεν πάει χαμένο
στη χαμένη σου ζωή,
τ’ όνειρό σου ανασταίνω
και το κάθε σου "γιατί".

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΑΣ

ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑS

Με αντάλλαγμα 442,5 εκατομμύρια Ευρώ η κυβέρνηση της Δεξιάς, ως κυβέρνηση του μεγάλου καφαλαίου και της νεοφιλελεύθερης καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης πούλησε τη Διοίκηση (MANAGEMENT)του ΟΤΕ στην κρατική DEUTSCHE TELECOM, πράγμα που σημαίνει το απόλυτο δικαίωμα Διαχείρησης, όχι μόνο των υλικών και άυλων περιουσιακών στοιχείων του ΟΤΕ και των δεκάδων Θυγατρικών του Εταιριών, αλλά και την υποχρέωση του ελληνικού κράτους να παρέχει τηλεπικοινωνιακή ασφάλεια στους Έλληνες και στην ελληνική οικονομία, απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη, την ευημερία, την ανεξαρτησία και την ελευθερία του Ελληνικού Λαού. Ο παρακάτω πίνακας είναι ενδεικτικός για το μέγεθος της ζημιάς που προκαλεί στην Ελλάδα το ξεπούλημα του ΟΤΕ, χωρίς να είναι , φυσικά, δυνατό να υπολογιστεί η συνολική ζημιά για τα άυλα περιουσιακά στοιχεία τόσο σε τρέχουσες αξίες, όσο και σε απωλεσθησόμενες αξίες στο βάθος του χρόνου: Με την πώληση του ΟΤΕ και των άλλων Δημόσιων Επιχειρήσεων και Οργανισμών που προηγήθηκαν , αλλά και αυτών που ακολουθούν, πράγματι, ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ.ΑΥΤΑ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ:1.- OTE,
2.- OTE ESTATE (με τα 2.500 κτίρια ιδιοκτησίας ΟΤΕ, αξίας άνω του 1,6 δις. ευρώ),
3.- COSMOTE,
4.- ΓΕΡΜΑΝΟΣ (στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια),
5.- ΟΤΕΝΕΤ (με τα εμπορικότατα προϊόντα της, conn-x, smile & web κάρτες, θυγατρικές εταιρίες κλπ),
6.- HELLAS SAT (δορυφορικές επικοινωνίες ΟΤΕ),
7.- ΟΤΕ SAT MARITEL (ναυτιλιακές επικοινωνίες ΟΤΕ),
8.- ΟΤΕ GLOBE (διεθνείς επικοινωνίες ΟΤΕ),
9.- ΟΤΕ ΑCADEMY (εκπαιδευτικό κέντρο ΟΤΕ),
10.- ROM TELECOM (Τηλεπικοινωνιακός Οργανισμός Ρουμανίας, στον οποίο ο ΟΤΕ κατέχει το 54%),
11.- COSMOROM (η COSMOTE της Ρουμανίας),
12.- GLOBUL (η COSMOTE της Βουλγαρίας),
13.- COSMOFON (η COSMOTE της FYROM),
14.- AMC (η COSMOTE της Αλβανίας),
15.- TELECOM (o OTE της Σερβίας).
16. τα OTEshops,
17. την INFOTE με τον Χρυσό Οδηγό και τις διαφημίσεις του,
18. την OTEPLUS,
19. την COSMO-ONE,
20. τον ΟΤΕ-International,
21. την ΟΤΕ-Ασφάλιση,
22. την HellasCom,
23. το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του ΟΤΕ και
24. πουλάνε ακόμα και το όνομα, τη φήμη και την πελατεία, δηλαδή το brand name "ΟΤΕ".