Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

ΜΝΗΜΟΝΙΟ εσχάτης προδοσίας της Νέας Τάξης Γερμανοτσολιάδων :

Mε την παρούσα ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και ανευ όρων παραιτείται απο κάθε ασυλία που έχει ή πρκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περουσιακά του στοιχεία, απο νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινής διαταγής, και όσον αφορά τηνεκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν τον απαγορεύει αναγκαστικός νόμος.



Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Edward Bernays : "Η συνειδητή και επιδέξια χειραγώγηση των οργανωμένων συνηθειών και απόψεων των μαζών συνιστά σημαντικό στοιχείο της δημοκρατικής κοινωνίας. Αυτοί που χειρίζονται αυτόν τον αθέατο μηχανισμό της κοινωνίας αποτελούν μια αόρατη διακυβέρνηση, που είναι η πραγματική άρχουσα δύναμη της χώρας μας. Διοικούμαστε, η σκέψη μας διαμορφώνεται, οι ιδέες μας υποβάλλονται σε μεγάλο βαθμό από άτομα, για τα οποία δεν έχουμε ακούσει τίποτε. Αυτή η κατάσταση είναι η λογική συνέπεια του τρόπου με τον οποίον είναι οργανωμένη η δημοκρατική μας κοινωνία. Πολυάριθμοι άνθρωποι πρέπει να συνεργαστούν με αυτό τον τρόπο, εάν πρόκειται να ζήσουν μαζί ως μια κοινωνία που λειτουργεί ομαλά".

Αδόλφος Χίτλερ : "Η προπαγάνδα απευθύνεται στις αμόρφωτες μάζες και όχι στους διανοούμενους. Σκοπός της είναι όχι να διαφωτίσει το άτομο, αλλά να επιβάλλει το θέμα της τόσο καθαρά και τόσο έντονα στην ψυχή του λαού, ώστε να δημιουργήσει τη γενική πεποίθηση ότι ένα γεγονός είναι πραγματικό, αναγκαίο ή δίκαιο. Η πλειοψηφία της μάζας είναι θηλυκή. Γι' αυτό η προπαγάνδα απευθύνεται όχι στη λογική, αλλά στο συναίσθημά της".

George Papandreous: " με σταματούν στον δρόμο φτωχοί Πολίτες και μου λένε. Πρόεδρε δίνω και τον μισθό μου για την Πατρίδα.... Με γνωρίζετε και σας γνωρίζω. Ποτέ μου δεν θα αδικούσα τους ανθρώπους της εργασίας. Σήμερα, όμως, δικαιοσύνη στην κοινωνία σημαίνει, πάνω από όλα, σωτηρία της πατρίδας"

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ: Επειδή κινδυνεύει η Πατρίδα και οι άνθρωποι τις εργασίας απο ανέκαθεν προασπίζονται την Πατρίδα, και επειδή δεν κινδυνεύει το χρήμα που κατέχουν οι Εφοπλιστές, οι Τραπεζίτες και οι Βιομήχανοι, ας αποδώσουμε τα του Καίσαρος στον Καίσαρα και τα της Πατρίδος στους μισθωτούς.

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΣΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ. και για όλους εκείνους που νομίζουν οτι το ΠΑ.ΣΟ.Κ. είναι σοσιαλιστικό κόμμα.

Η Εξουσία είναι σαν το τρόλεϊ. . Πάντα γεμάτο. Κάθε φορά που ένας μπαίνει μέσα σ’ αυτό στριμώχνεται και ακουμπά την πλάτη του στην πόρτα που μόλις έκλεισε. Στον επόμενο του λέει πως το όχημα είναι πλήρες και δεν χωράει άλλον.
Με λίγο σπρώξιμο όμως και ένας καινούργιος μπαίνει μέσα. Τότε αρχίζει ο ίδιος κύκλος.
Το τρόλεϊ είναι τεράστιο, χωράει πολλούς. Μα κάθε ένας που μπαίνει σ’ αυτό φωνάζει στους άλλους: Είναι πλήρες. Δεν υπάρχει θέση για άλλον. Υπομονή, σε λίγο ακολουθεί το επόμενο.

Υπάρχουμε όμως σύντροφοι και εμείς που έχουμε αλλεργία με την εξουσία και με τα τρόλεϊ.

Η εξουσία, εκτός από τρόλεϊ, είναι και ένα δένδρο.
Ένα δένδρο γεμάτο καρπούς. Κάτι σαν τους Λωτούς του Ομήρου. Με την διαφορά ότι όποιος τους φάει αποκτά Βοναπαρτικές ιδιότητες, πέρα από το ότι ξεχνά για πάντα ποιος ήταν, τι ήταν, τι υπηρετούσε, για ποιους και που ήθελε να πάει.
Τώρα έχει μία και μόνη επιλογή. Να ποτίζει το δένδρο της Εξουσίας για να μπορεί να τρώει τους καρπούς του. Δηλαδή να «εξουσιάζει».
Έτσι λοιπόν θα έχει δύο ιδιότητες. Την μια του καλλιεργητή και της άλλη του ιδιοκτήτη. Δουλικό της εξουσίας το πρωί, παραγωγός εξουσίας το βράδυ.
Ως καλλιεργητής, εργάζεται σκληρά. Πολλές ώρες πολλά μεροκάματα. Ένας ακριβοπληρωμένος δούλος που μετά τη δουλειά του, φοράει το σμόκιν που του χάρισε το Αφεντικό του και συντρώει μαζί του. Το ….. μπαξίσι είναι η ψευδαίσθηση που καθιστά τον κάθε αφελή όμηρο και που νομίζει ότι κάτι του ανήκει, ότι κατέχει, ότι είναι ιδιοκτήτης μέσου παραγωγής, αλλά καταλήγει σε οικότροφο διαπλοκής και διαφθοράς. Τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο.
Εκείνο που μένει είναι μια έντονη δυσοσμία πτωμαϊνης, που μοιραία οδηγεί τα κίνηματα σε επαναλαμβανόμενες ήττες.
Που οδηγεί όμως αυτός ο κύκλος μετάλλαξης;
Σε έναν πολιτισμό χωρίς συνείδηση.
Ε, λοιπόν αυτόν τον Πολιτισμό σας τον χαρίζω. Τον χάρισα και στους παλιούς μου συντρόφους ( ξέρουν αυτοι για ποιούς μιλάω και τι λέω).

Τα παραπάνω κρατήστε τα για να σας θυμίζουν τις αδυναμίες σας.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Μιας όμως και με προκαλέσατε για έναν ιδεολογικό διάλογο, θα έχετε την ευχέρεια να διατυπώσετε τις αντιρρήσεις σας, αλλά πρέπει να γνωρίζετε ότι στην φιλοσοφία υπάρχουν όροι που δεν παρερμηνεύονται.
Οι συγκροτήσεις των κοινωνιών δεν δημιουργήθηκαν επειδή υπήρξε ανάγκη ή αδιέξοδα, αλλά ως αμυντικοί και ταυτόχρονα επιθετικοί μηχανισμοί με έναν στόχο. Την ιδιοποίηση των παραγόμενων εξουσιών που υποκρύπτονταν στις σχέσεις εργασία και ικανοποίηση βασικών αναγκών.
Στην συνέχεια οι ιδιοποιημένες εξουσίες, δημιουργούσαν τις πρώτες εκμεταλλευτικές σχέσεις ανάμεσα στις κοινωνίες και στα πράγματα, καθόρισαν τις μεταξύ τους σχέσεις, αλλά και τις σχέσεις ανάμεσα στο άτομο, στο παραγόμενο αποτέλεσμα , στην οικογένεια, στην ομάδα, στην κοινωνία.

Κάνοντας τώρα ένα μέγιστο άλμα, όχι βέβαια στο κενό, αλλά από το αρχικό μικροσκοπικό στάδιο των πρωταρχικών σταδίων εκμετάλλευσης και παραγωγής εξουσιών, παρακάμπτοντας τελείως την περίοδο της δουλοκτητικής παραγωγής και του πολιτισμού που διαμορφώθηκε σε όλη την περίοδο της δουλοκτησίας , στην οποία υπήρχε πάντα ένα συγκρουσιακό πεδίο μεταξύ κοινοκτημοσύνης και ολιγαρχικής παραγωγής που δημιουργούσε αντίστοιχα αξιώματα εξουσίας, καταπιάνομαι με το σήμερα, γιατί όλα αυτά σε ένα βαθμό είναι λυμένα.

Από την περίοδο του Ουτοπικού Σοσιαλισμού και το πέρασμα του στον Επιστημονικό Σοσιαλισμό μέχρι σήμερα έχουν αναπτυχθεί σε ένα ιδεολογικό συγκρουσιακό περιβάλλον θέσεων και αντί-θέσεων πάμπολλες θεωρίες πέρα από την «πατριαρχική» δηλαδή μετά τους Μαρξ – Ένγκελς.
Αλλά και αυτήν την μεγάλη περίοδο θα την αφήσω απ’ έξω από την συλλογιστική μου.
Όμως σε όλες τις περιόδους, σ’ όλες τις αναλύσεις, σε όλες τις διατυπώσεις θεωριών γύρο από τον Σοσιαλισμό, ο πυρήνας προβληματισμού ήταν η αντίθεση που προσδιόριζε την εκμετάλλευση της εργατικής δύναμη από το Κεφάλαιο και την ανατροπή των εκμεταλλευτικών σχέσεων.

Η μετεξέλιξη των Σοσιαλιστικών και Σοσιαλδημοκρατικών κομμάτων της Ευρώπης σε αστικοδημοκρατικά σοσιαλδημοκρατικά κόμματα, εδράζεται στην αιτία των έντονων κρίσεων των αναπτυγμένων κρατών, των αποτυχημένων επαναστάσεων που έλαβαν χώρα μετά την δεύτερη και επιτυχημένη Οχταβριανή επανάσταση και την ανάπτυξη εθνικό-σοσιαλιστικών κινημάτων που και αυτά με την σειρά του εμφανίζονται ως επιστέγασμα των συγκρούσεων αλλά και των αδυναμιών της Αριστεράς να υποστηρίξουν τα συμφέροντα των εργαζομένων τάξεων και να συντονιστούν για ένα θετικό αποτέλεσμα μιας επαναστατικής διαδικασίας ανατροπών.

Το τονίζω αυτό, γιατί ξαναϋπήρξε ανταλλαγή θέσεων μεταξύ μου και του σ. Καραμήτσα για το τι προσδιορίζεται Σοσιαλιστικό και τι Αστικοδημοκρατικά Σοσιαλδημοκρατικό.
Εν κατακλείδι, ο Δημοκρατικός Σοσιαλισμός είναι εκείνο που ονομάζω Αστικοδημοκρατική Σοσιαλδημοκρατία.

Οπότε όταν μιλάμε για το ΠΑΣΟΚ, εννοούμε κατά κυριολεξία ένα Αστικοδημοκρατικό Σοσιαλδημοκρατικό κόμμα.

Θα ήθελα λοιπόν τώρα να σας παραθέσω την θέση μου για τον Σοσιαλιστικό χαραχτήρα που πρέπει να έχει ένα κόμμα που θα ήθελε να ενταχθεί στην Αριστερά και να μην κινείτε στα όρια μεταξύ Αριστερά και Δεξιάς. Δηλαδή ως ένα μόρφωμα χωρίς ιδεολογική υπόσταση, αλλά μόνο πολιτική. Δηλαδή ένα μόρφωμα όπως έχουμε συνηθίσει να λέμε, Κεντροαριστερό.

ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ.

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ. ;

«Ο Σοσιαλισμός, για ένα κόμμα φορέα Σοσιαλισμού, αποτελεί μια διαδικασία μετασχηματισμού των κοινωνικών και οικονομικών δομών, που εγκαινιάζεται αφετηριακά με την κατάχτηση της πολιτικής εξουσίας από τις κοινωνικές δυνάμεις της εργασίας και εξελίσσεται σαν πορεία ρήξης με τις δυνάμεις του κεφαλαίου σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο, προωθώντας μια νέα μορφή οργάνωσης των κοινωνιών με στόχους:
- την κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής και ανταλλαγής.
- την ανάπτυξη των παραγωγικών δυνάμεων με στόχο την κάλυψη των αναγκών των κοινωνιών κάτω από το ίδιο έλεγχο που εδράζεται στην βάση του δημοκρατικού προγραμματισμού, στην επαναστατική αποκέντρωση, την αυτοδιαχείριση και στην άρνηση υποταγής στις αποφάσεις του ιμπεριαλιστικού οργανισμού εξουσιών, της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
- την σταθερή προοπτική του μαρασμού και της κατάργησης του Κράτους και των δεσμωτών του ( ΔΝΤ, Παγκόσμια Τράπεζα, Ε.Ε., ΝΑΤΟ, κλπ.) μέσα από την εγκαθίδρυση και ανάπτυξη της Άμεσης Δημοκρατίας, της κατάργησης της αντιπροσωπευτικότητας, της άμεσης λαϊκής εξουσίας με βασικούς πυλώνες την Αυτοδιοίκηση και τις κοινωνικές οργανώσεις σε όλα τα επίπεδα των οικονομικών, κοινωνικών, πολιτισμικών, πολιτειακών λειτουργιών.
- την τολμηρή και χωρίς όρια κατοχύρωση των λαϊκών ελευθεριών και δικαιωμάτων. Την κατοχύρωση του πλουραλισμού σ’ όλα τα επίπεδα της ανθρώπινης έκφρασης, του πολυκομματισμού, της αυτονομίας και της ανεμπόδιστης από κρατικές και κομματικές παρεμβάσεις στην δράση του συνδικαλιστικού κινήματος.
- την οικοδόμηση μιας κοινωνίας απαλλαγμένη από την εκμετάλλευση και από κάθε μορφή ταξικής διαίρεσης, ανισότητας, διακρίσεων, καταπίεσης και αλλοτρίωσης.

ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ

Ένα Σοσιαλιστικό Κόμμα είναι φορέας με σαφή ταξικό χαραχτήρα. Πρέπει να αποτελεί τομή απέναντι στην καθιερωμένη διαταξική λογική των υπαρκτών πολιτικών σχημάτων που έχει αποδεχτεί η σύγχρονη Αριστερά. Η ίδια ιστορική εμπειρία έχει αποδείξει ότι είναι αδύναμη , αδύνατη και αθέμιτη η προσπάθεια της πολιτικής συνέκφρασης των δυνάμεων της εργασίας με τα μικροαστικά και μεσοαστικά στρώματα και τάξεις.
Κάθε τέτοια προσπάθεια, έχει ήδη αποδειχτεί στο ΠΑΣΟΚ, μετατρέπει νομοτελειακά ένα πολιτικό οργανισμό σε χώρο που αντί ν’ αποτελεί φορέα έκφρασης των κοινωνικών αντιθέσεων και του ταξικού αγώνα των εργαζομένων (μισθωτών – αγροτών), λειτουργεί σαν διάφραγμα απορρόφησης των κοινωνικών κραδασμών και ιμάντα μεταβίβασης της αστικής ιδεολογίας και πολιτικής πάνω στην εργατική και αγροτική τάξη.
Φυσικά είναι εντελώς διαφορετικό ζήτημα οι κοινωνικές συμμαχίες που συντελούνται σε μια πορεία κοινωνικών αλλαγών και νέων συγκροτήσεων.
Στα πλαίσια λοιπόν αυτά ένα Σοσιαλιστικό Κόμμα πρέπει να είναι ανοιχτό στις πλατύτερες κοινωνικές δυνάμεις της εργασίας, στα στρώματα δηλαδή, που από την άποψη των όρων δουλειάς και ζωής βρίσκονται πολύ κοντά με τους εργαζόμενους και στον αντίποδα του κεφαλαίου.
Στο επίπεδο των στρατηγικών στόχων, ένα Σοσιαλιστικό Κόμμα στοχεύει στην επαναστατική επίλυση της αντίθεσης ανάμεσα στο κεφάλαιο και την εργασία, αλλά παράλληλα και της αντίθεσης που λειτουργεί ιστορικά σαν δύναμη αδράνειας και αναπαραγωγής των συστημάτων εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο. Της αντίθεσης ανάμεσα στην σωματική και πνευματική εργασία, της αντίθεσης που απορρέει από κάθε δομή καταμερισμού της κοινωνίας βασισμένη στο σχήμα : διεύθυνση – εκτέλεση
Το Σοσιαλιστικό Κόμμα είναι φορέας ξένος προς την δογματική αντίληψη του κόμματος « ανώτερη μορφή οργάνωσης», που αποστασιοποιείται από τις τάξεις, λειτουργώντας είτε ως σεχταριστικός σχηματισμός, είτε σαν μηχανισμός διαμεσολάβησης ανάμεσα στους εργαζόμενους και τους θεσμούς. Αντίθετα είναι η βασική συνιστώσα που διασφαλίζει την διαλεχτική ενότητα των τάξεων ( εργατικής και αγροτικής) με τον καθημερινό ταξικό αγώνα και με την προοπτική της Κοινωνικής Αλλαγής
Το Σοσιαλιστικό Κόμμα πάνω απ’ όλα είναι Δημοκρατικό σε όλες τις δράσεις και τις εκφάνσεις του και πολύ περισσότερο σέβεται την εσωτερική του λειτουργία και τις σχέσεις του με το μαζικό λαϊκό κίνημα και τις οργανώσεις του.
Δομείται βασιζόμενος στην αρχή της συλλογικότητας, την πλήρη αυτονομία όλων των οργανώσεων σε τοπικό και κοινωνικό επίπεδο, σέβεται την αυτονομία του μαζικού συνδικαλιστικού κινήματος, σέβεται την ύπαρξη και δράση των τάσεων που αναπτύσσονται, βασίζοντας την λειτουργία του στην διαλεχτική σχέση, τον δημοκρατικό διάλογο και την γόνιμη σύνθεση ».

Τα παραπάνω αποτελούν και πρέπει να αποτελούν τον καταστατικό χάρτη κάθε κόμματος που θα ήθελε να είναι φορέας Σοσιαλισμού. Φορέας – παιδαγωγός Σοσιαλιστικών Αλλαγών.

ΕΡΩΤΗΜΑ : ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΡΕΙ;

Μην αυταπατάστε σύντροφοι! Το ΠΑΣΟΚ ούτε θέλει ούτε μπορεί. Το μόνο που χρειάζεται είναι η Εξουσία.

Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία. Εγώ μπορώ και ονειρεύομαι. Αυτό δεν θα μου το στερήσει κανείς!!!!
Γι’ αυτό και είμαι ελεύθερος.

Βαγγέλης Κωνσταντίνου.
(Κατά δήλωση και έργο Σοσιαλιστής)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να γράψετε τα σχόλια σας ή τις θέσεις σας για την συγκεκριμένη δημοσίευση ή να δημοσιεύσετε και άλλο θέμα

ΜΙΧΑΛΗS ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗS

ΜΙΧΑΛΗS ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗS
ΑΠΕΒΙΩΣΕ 26/5/2009

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ....

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ....

ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΚΥΡΙΕ.......

Η COSMOTE ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΑ 500 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ¨ΓΕΡΝΑΝΟΣ¨ ΠΡΟΣ 1.300.000 εκ.ΕΥΡΩ

Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΡΟΣ 180 εκ. ΕΥΡΩ

ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ...... ΣΚΑΝΔΑΛΟ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΑS

ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΑS
ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΤΗΝ....OIKONOMIA

ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ

Η Διεθνής Αμνηστία μαζεύει υπογραφές για την Κ. Κούνεβα

Το ελληνικό τμήμα της Διεθνους Αμνηστίας προώθησε την υπόθεση της Κωνσταντίνας ως international petition.Αυτό σημαίνει ότι θα γίνει συλλογή υπογραφών σε παγκόσμιο επίπεδο προκειμένου να ασκηθούν πιέσεις στις ελληνικές αρχές για απόδοση δικαιοσύνης.Είναι πολύ σημαντικό να συγκεντρωθούν τουλάχιστον 10.000 υπογραφές μέχρι την εργατική Πρωτομαγιά, ημερομηνία που θα παραδοθούν στον Υπουργό Εσωτερικών της Ελλάδας.

http://www.amnesty.org.gr/kouneva.htm
http://g700.blogspot.com/

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΑΛΑΝ ΓΚΡΙΝΣΠΑΝ ( ΠΡΟΕΔΡΟS της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑS των ΗΠΑ)

Εκανα το λάθος της ζωής μου όταν πίστευα στην απόλυτη ελευθερία της αγοράς


ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΟΠΟ;

ΑΓΩΝΑS ΧΩΡΙS ΟΡΟΥS ΚΑΙ ΧΩΡΙS ΑΝΑΣΤΟΛΕS

Τίποτα δεν πάει χαμένο
στη χαμένη σου ζωή,
τ’ όνειρό σου ανασταίνω
και το κάθε σου "γιατί".

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΑΣ

ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑS

Με αντάλλαγμα 442,5 εκατομμύρια Ευρώ η κυβέρνηση της Δεξιάς, ως κυβέρνηση του μεγάλου καφαλαίου και της νεοφιλελεύθερης καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης πούλησε τη Διοίκηση (MANAGEMENT)του ΟΤΕ στην κρατική DEUTSCHE TELECOM, πράγμα που σημαίνει το απόλυτο δικαίωμα Διαχείρησης, όχι μόνο των υλικών και άυλων περιουσιακών στοιχείων του ΟΤΕ και των δεκάδων Θυγατρικών του Εταιριών, αλλά και την υποχρέωση του ελληνικού κράτους να παρέχει τηλεπικοινωνιακή ασφάλεια στους Έλληνες και στην ελληνική οικονομία, απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη, την ευημερία, την ανεξαρτησία και την ελευθερία του Ελληνικού Λαού. Ο παρακάτω πίνακας είναι ενδεικτικός για το μέγεθος της ζημιάς που προκαλεί στην Ελλάδα το ξεπούλημα του ΟΤΕ, χωρίς να είναι , φυσικά, δυνατό να υπολογιστεί η συνολική ζημιά για τα άυλα περιουσιακά στοιχεία τόσο σε τρέχουσες αξίες, όσο και σε απωλεσθησόμενες αξίες στο βάθος του χρόνου: Με την πώληση του ΟΤΕ και των άλλων Δημόσιων Επιχειρήσεων και Οργανισμών που προηγήθηκαν , αλλά και αυτών που ακολουθούν, πράγματι, ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ.ΑΥΤΑ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ:1.- OTE,
2.- OTE ESTATE (με τα 2.500 κτίρια ιδιοκτησίας ΟΤΕ, αξίας άνω του 1,6 δις. ευρώ),
3.- COSMOTE,
4.- ΓΕΡΜΑΝΟΣ (στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια),
5.- ΟΤΕΝΕΤ (με τα εμπορικότατα προϊόντα της, conn-x, smile & web κάρτες, θυγατρικές εταιρίες κλπ),
6.- HELLAS SAT (δορυφορικές επικοινωνίες ΟΤΕ),
7.- ΟΤΕ SAT MARITEL (ναυτιλιακές επικοινωνίες ΟΤΕ),
8.- ΟΤΕ GLOBE (διεθνείς επικοινωνίες ΟΤΕ),
9.- ΟΤΕ ΑCADEMY (εκπαιδευτικό κέντρο ΟΤΕ),
10.- ROM TELECOM (Τηλεπικοινωνιακός Οργανισμός Ρουμανίας, στον οποίο ο ΟΤΕ κατέχει το 54%),
11.- COSMOROM (η COSMOTE της Ρουμανίας),
12.- GLOBUL (η COSMOTE της Βουλγαρίας),
13.- COSMOFON (η COSMOTE της FYROM),
14.- AMC (η COSMOTE της Αλβανίας),
15.- TELECOM (o OTE της Σερβίας).
16. τα OTEshops,
17. την INFOTE με τον Χρυσό Οδηγό και τις διαφημίσεις του,
18. την OTEPLUS,
19. την COSMO-ONE,
20. τον ΟΤΕ-International,
21. την ΟΤΕ-Ασφάλιση,
22. την HellasCom,
23. το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του ΟΤΕ και
24. πουλάνε ακόμα και το όνομα, τη φήμη και την πελατεία, δηλαδή το brand name "ΟΤΕ".
Powered By Blogger